//
کدخبر: ۱۴۵۸۲۴ //

پاسخ دندان شکن رئیس کمیته انضباطی به هواداران استقلال

رئیس کمیته انضباطی گفت: درکمیته انضباطی بر منبای گزارش های رسیده پرونده را بررسی می‌کنیم و آرای ما رنگی نیست.

پاسخ دندان شکن رئیس کمیته انضباطی به هواداران استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

 اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی گفت: در کمیته انضباطی بر مبنای گزارش های رسیده پرونده را بررسی و تلاش می کنیم رای متناسب را صادر کنیم. اگر چه هر وقت درباره تیم‌های آبی و قرمز پایتخت رای صادر کرده ایم، سیل تهمت ها و انتقادات ناروا را شنیده ایم. اما در خصوص حوادث بازی پرسپولیس و سایپا با توجه به گزارش مقامات رسمی، بازیکنان دو تیم که علیه یکدیگر رفتار غیر ورزشی داشتند با جریمه نقدی چند میلیون تومانی و توبیخ تنبیه شدند.

وی گفت: بخشی از حواشی که رسانه ها دنبال می کردند در خصوص درگیری یکی از اعضای کادر فنی تیم سایپا با خبرنگار بود که هیچ گزارش یا شکایتی به دست ما نرسیده است.

وی ادامه داد: بخشی از پرونده که نیاز به دیدن فیلم و مسابقه در جلسه رسیدگی بود، مانند رفتار دروازبان تیم پرسپولیس، آن را هم به طور جداگانه رای داده ایم. باید حتما مستندات کافی ضمیمه پروند شود. در خصوص حوادث بازی پرسپولیس و سایپا با رعایت تمام اماراض و قرائن و آنچه که در گزارشها آمده بود، رای صادر کردیم.

حسن زاده ادامه داد: اینکه هواداران حساس تیم استقلال موضوع را با رفتار وریا غفوری که محروم شده بود مقایسه می کنند، منطقی نیست چرا که رفتار وی علیه مقام رسمی ( داور) بود. ولی در پرونده پرسپولیس و سایپا رفتار غیر ورزشی علیه داور بود که کمیته انضباطی با تخفیف، محرومیت یک جلسه ای تعیین کرد چرا که تعرض به داور تنبیهات شدیدی در آیین نامه دارد و در هر صورت امیدوارم اولا بازیکنان و عوامل دو تیم بزرگ پایتخت جوری رفتار کنند هیچ پرونده انضباطی از آنها تشکیل نگردد و اگر تخلفاتی از آنها گزارش و ما رای مناسب صادر کردیم هوادارن محترم این دو باشگاه به ما اعتماد کنند و آرا ما را رنگی و جانبدارانه تلقی نکنند.

وی در پایان گفت: تایکد می کنم همکاران من در کمیته انضباطی  فارغ از هر رنگی، تلاش می‌کنند آرای انضباطی را مطابق موازین قانونی و مناسب اتفاقاتی که افتاده است، صادر می کنند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورز ش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۵۸۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان