//
کدخبر: ۱۴۵۵۵۸ //

پرسپولیس و استقلال را با هم شکست می‌دهیم

هافبک تیم سپیدرود رشت می‌گوید که از این به بعد تیمش به دنبال کسب برد در همه مسابقات بزرگ است و شرایط سختی برای حریفان بزرگ به وجود می‌آورد.

 پرسپولیس و استقلال را با هم شکست می‌دهیم
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین ابراهیمی هافبک تیم سپیدرود رشت در رابطه با شکست فولاد و ثبت گل سه امتیازی‌اش برابر تیم سابق خود گفت:

خدا را شکر زننده گل من بودم اما تلاش همه بچه‌ها بود و بعد گل هم پنالتی به دست آوردیم که به گل تبدیل نشد و فولاد 10 نفره بود و اگر گل دوم را می‌زدیم خیلی راحت‌تر به بازی ادامه می‌دادیم. اما وقتی پنالتی گل نشد چون یک تیم انتهای جدولی هستیم تحت فشار و استرس قرار گرفتیم. فولاد هم چون نتایج خوبی به دست نیاورده بود خیلی فشار آورد و ما نتوانستیم بازی همیشگی خود را انجام دهیم. اما خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم و بازی بد ما به چشم نیامد.

وی در ادامه گفت:

من قبل از بازی هم گفتم وقتی نمایش تیم را برابر پارس جنوبی جم دیدم به این نتیجه رسیدم که تیم ما شکل بسیار خوبی گرفته و از شرایط اول فصل جدا شده است. این شانس را به خودمان می‌دادیم به علت نظم و شکل خوبی که داشتیم برد بیرون از خانه به دست آوریم و به وضعیت سپیدرود در جدول مسابقات سر و سامان دهیم.

هافبک تیم سپیدرود درباره مصاف با نفت مسجدسلیمان گفت:

ما صد در صد نمی‌توانیم بگوییم که نفت را می‌بریم. چون که جدال برابر این تیم‌ها سخت‌تر است. حریف در زمین ما بسته و دفاعی بازی می‌کند و کار سپیدرود را مشکل خواهد کرد. ولی ما با حمایت هواداران، تلاش طرفداران و دستورات کادرفنی به دنبال سه امتیاز بازی هستیم و آن را به دست خواهیم آورد. سپیدرود قابل مقایسه با اول فصل نیست و همه امکانات برای ما تهیه شده. با آمدن علی کریمی شرایط مالی و سخت افزاری تیم ردیف شده و همه چیز به روال عادی بازگشته است.

ابراهیمی در رابطه با توانایی سپیدرود برای کسب رتبه تک رقمی نیز گفت:

ما اگر از این سه بازی حداقل 6 امتیاز به دست آوریم حداقل تا رتبه هفتم یا هشتم جدول می‌آییم. شک نکنید ما بر روی برد استقلال و نفت مسجدسلیمان در خانه حساب باز کردیم و حتی پرسپولیس را هم در ورزشگاه سردار جنگل حذف می‌کنیم. سپیدرود از این به بعد به دنبال برد در مسابقات رفت و برگشت و بزرگ است و ما هم به دنبال این هستیم با پیروزی  در همه دیدارها به هوادارانی که در سرما و گرما پشت تیم هستند شیرینی بدهیم و آن‌ها را خوشحال کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۵۵۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان