//
کدخبر: ۱۴۴۷۶۰ //

دروغ بزرگ استقلال؛ آنها هواداران را بازی دادند؟!

ساعاتی پیش در حضور بهاروند ریاست سازمان لیگ، عنوان قهرمانی سوپر جام ایران به پرسپولیس تهران اهدا شد، در حالی که به ادعای آبی ها دادگاه عالی ورزش هنوز در این باره اعلام رای نکرده است!

دروغ بزرگ استقلال؛ آنها هواداران را بازی دادند؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر فکر می کنید ماجرای سوپر کاپ ایران به پایان رسیده است، سخت در اشتباهید! بله عنوان قهرمانی این رقابت ها بالاخره به پرسپولیس در ظاهر اهدا شد، اما چه کسی است که بخواهد بپذیرد دیگر این پرونده جنجالی بسته شده است؟ مگر می شود در روزهایی که سیل عظیمی از هواداران استقلال در انتظار مشخص شدن تکلیف خود هستند به یکباره سازمان لیگ پرسپولیسی ها را به دفتر خود دعوت کند و جام را به آنها بدهد و مهر پایانی بر تمام اما و اگر ها بزند؟!

در ابتدا سازمان لیگ پس از عدم حضور آبی ها در دیدار سوپر جام اقدام به اعلام رای علیه استقلال کردند و با اعتراض آبی ها کمیته انضباطی وارد ماجرا شد و باز هم رای قبلی را مبنی بر پیروزی 3_0 پرسپولیس و قهرمانی سرخ ها در این رقابت ها تائید کرد؛ اعتراض تند استقلالی ها باز هم اما ادامه داشت و این بار پرونده به کمیته استیناف ارجاع داده شد! این بار هم رای همان بود و مدیران استقلال برای به ثمر رساندن خواسته خود، پرونده شکایتشان را به دادگاه عالی ورزش CAS ، ارسال کردند!

مدیران آبی های تهران مدعی شدند که دادگاه عالی ورزش برای بررسی این پرونده درخواست رقمی سنگین را کرده است و با پیگیری های وکیل باشگاه، این رقم به حسابشان واریز شده است تا بزودی رای نهایی از بزرگ ترین مرجع قضائی فوتبال اعلام شود، ادعایی که در عین ناباوری در ساعاتی پیش مورد ابهامات فراوانی قرار گرفت؛ زیرا بی آنکه دادگاه عالی ورزش رای را اعلام کرده باشد، سازمان لیگ جام قهرمانی را به پرسپولیس اهدا کرد!

در این بین فقط می توان به دو فرضیه رجوع کرد؛ ابتدا با توجه به اینکه از زمان اهدا جام به پرسپولیس، مدیران استقلال سکوت عجیبی کرده اند و هیچ واکنشی را از خود ارائه نکرده اند؛ می توان گفت که بررسی پرونده سوپر جام توسط دادگاه عالی ورزش یک بلوف رسانه ای بوده است و بواسطه آن با احساسات میلیون ها هوادار بازی شده است! چرا که اگر استقلالی ها شکایتی را به این سازمان ارائه کرده بودند، حداقل می بایست سندی از آن را منتشر می کردند یا در این لحظات به هواداران نگران خود اعلام می داشتند که سازمان لیگ سر از خود به پرسپولیس جام را اهدا کرده است، چرا که نتیجه نهایی پرونده هنوز اعلام نشده است! در هر صورت اگر این فرضیه درست باشد، مدیران استقلال باید پاسخ افکار عمومی را صریحا و سریعا بدهند، چرا که آنها رسما با این رفتار خود هواداران و حتی فوتبال ایران را به بازی گرفته اند!

فرضیه دومی که می توان مطرح کرد، در دل فرضیه اول قرار دارد! به احتمال بسیار کم، سازمان لیگ خودخواسته اقدام به اهدا جام به پرسپولیسی ها کرده است که این موضوع نمی تواند خیلی  وجاهت داشته باشد، چرا که در این صورت سازمان لیگ نیز دچار دردسرهای بزرگی خواهد شد؛ به این نکته توجه داشته باشید که در زمان اعلام رای توسط کمیته استیناف سازمان لیگ به خود اجازه نداد جام را به پرسپولیس اهدا کند، پس چه شده است که امروز در جلسه ای علنی به سرخ ها کاپ قهرمانی را با وجود ادعای آبی ها مبنی بر بررسی پرونده توسط دادگاه عالی ورزش اهدا می کند؟!  شاید استقلال اعتراف تلخ خود را بلوف رسانه ای اش به نزد سازمان لیگ برده است تا این ماجرا دیگر به پایان برسد... شاید... و شاید های دیگر، اما چه کسی می خواهد هواداران را نسبت به لطمه دیدن عواطف و احساساتشان آرام کند؟!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۴۷۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان