//
کدخبر: ۱۴۴۶۵۰ //

خطر بزرگ در کمین استقلال

هافبک استقلال با وجود حضور در جلسه کمیته انضباطی باشگاه هنوز اجازه حضور در تمرینات را پیدا نکرده است.

 خطر بزرگ در کمین استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

 فرشید اسماعیلی به دلیل آنچه مشکلات انضباطی خوانده شده است فعلا اجازه حضور در تمرین استقلال را پیدا نکرده است، اما او روز یکشنبه در جلسه کمیته انضباطی باشگاه حاضر شد تا با رفع مشکل پیش آمده بتواند اجازه بازگشت به تمرینات را پیدا کند.

حاضران در جلسه کمیته انضباطی اسماعیلی ادعا می‌کنند که در پایان این جلسه سوء تفاهم برطرف شد و حتی هافبک استقلال هم مصاحبه‌ای با سایت باشگاه انجام داد تا ظاهرا همه چیز تمام شده به نظر برسد.

با این حال اسماعیلی در تمرین دیروز و امروز استقلال هم غایب بوده است و ظاهرا امیرحسین فتحی فعلا به او اجازه بازگشت نداده است.

فتحی امروز در مورد دلیل عدم بازگشت اسماعیلی به تمرینات به روزنامه فرهیختگان گفت: درخصوص فرشید اسماعیلی نیز صحبت‌های او را شنیدیم، ولی تصمیم خاصی درباره این بازیکن نگرفتیم هرچند که وی هنوز از شرکت در تمرینات باشگاه محروم است.

این اتفاق در حالی افتاده است که استقلال تعدادی از بازیکنان خود را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در اختیار ندارد و غیبت ۱۰ روز اسماعیلی در تمرینات هم جز اینکه او را از شرایط آرمانی دور کند حسن دیگری ندارد.

با این شرایط باید منتظر ماند و دید در نهایت اسماعیلی چه زمانی مجوز بازگشت به تمرین استقلال را پیدا می‌کند و آیا او می‌تواند تا مدت باقی مانده تا بازی با استقلال خوزستان خود را آماده بازگشت به ترکیب اصلی آبی‌ها کند یا نه.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۴۶۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان