//
کدخبر: ۱۴۳۹۱۱ //

طرح سوال از کی روش؛ اصلا فوتبال ایران را می بینی؟!

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران شب گذشته ساعاتی پس از ناکامی تلخ پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا، لیست جدید تیم ملی ایران را برای تعطیلات FIFA DAY اعلام کرد.

طرح سوال از کی روش؛ اصلا فوتبال ایران را می بینی؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

کارلوس کی روش روز گذشته با غیبت معنی دارش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بی احترامی بزرگی را نه تنها به باشگاه پرسپولیس، بلکه به فوتبال ایران کرد تا کی روش و شخصیت بسیار کینه توزانه اش هواداران فوتبال ایران را دل چرکین کند.

از کی روش انتظاری بیشتر از این ها هم نمی رفت، او پیش تر هم ثابت کرده بود که احترام برایش کاملا مفهومی بی ارزش دارد، به هر حال او شخصیتی فراموش نشدنی در تاریخ فوتبال ایران است که با هیچ پارامتری قابل اندازه گیری نیست، بهترین عنوانی که می توان به او داد " خوب، بد، زشت" است!

از آن رفتار عجیب کی روش در روز گذشته که صدای همه را در آورد فاصله بگیریم، پرواز حضرت پرستیژ تا ساعاتی دیگر به تهران می نشیند و با بیانیه تندی کارش را در تیم ملی ایران برای چند هفته دوباره آغاز خواهد کرد، کاری که از روی عادت و روتین به شکلی کاملا قابل پیش بینی به پیش خواهد رفت تا زنگ تفریح استاد بزرگ فوتبال به صدا در بیاید.

انتقاد های حاشیه ای که سال هاست سرمربی تیم ملی آن را بی پاسخ گذاشته، بسیار است! اگر بخواهیم همان مسائل حضور 60 روزه او را در طول سال در ایران مورد نقد قرار بدهیم یا از  مسیر کاملا بی برنامه او صحبتی به میان بیاوریم، از شخص کی روش تا پیروان مکتبش مورد به مورد از فتح دریای نرماندی تا فروپاشی شوروی سابق را دستاورد خود می خوانند و به همه حمله ور خواهند شد که همه چیز چون ساعت در حال پیشروی است و بر مدار صحیح قرار دارند.

حالا زمان این صحبت ها نیست، باید از مردی که دائما مدعی دستاورد های فنی است بپرسیم، او چگونه بازیکنان تیم ملی را انتخاب می کند؟! کسی که به هیچ عنوان بازی های باشگاهی ایران را تماشا نمی کند و هیچ کس را نمی شناسد مگر می تواند لیست تیم ملی ایران را انتخاب کند؟! شاید این بهانه را به گردن دستیارانش بیاندازند، اما کدام دستیار؟! مارکار آقاجانیانی که در طول فصل 4 نمایش از پرسپولیس و استقلال را فقط تماشا می کند؟! پس باشگاه های دیگر چه؟ آنها را که می بیند؟!

وحید خشتان استقلال خوزستان پدیده این روزهای لیگ برتر، امین قاسمی نژاد فوق العاده آماده پدیده، علی دشتی استعداد قابل احترام دو فصل اخیر لیگ برتر و ستاره فعلی سایپا، دانیال اسماعیلی فر بسیار درخشان تراکتورسازی، یونس شاکری ستاره ویران کننده مشهدی ها و ... آیا آنها مستحق حضور در اردوی تیم ملی نیستند؟!

لیست تکراری و خسته کننده کی روش که فقط تمرکزش بر روی لژیونر هاست دیگر قابل تحمل نیست! مطمئنا همانگونه که او رقابت های داخلی و باشگاهی ایران را تماشا نمی کند، عملکرد لژیونر های ایران را که شدیدا به آنها عشق می ورزد را هم نمی بیند و صرفا به دلیل برچسب لژیونری بر روی آنها، نامشان را در لیست قرار می دهد! چرا که با توجه به عملکرد یک ماه اخیر بازیکنان شاغل در اروپا، بسیاری از ستاره های جوان داخلی می توانستند جایگزین آنها در اردوی تیم ملی شوند؛ باید از کی روش پرسید: اصلا فوتبال ایران را می بینی؟؟!!!

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۹۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان