//
کدخبر: ۱۴۳۷۵ //

الریان قطر-پرسپولیس ایران/ ارتش سرخ به دنبال صدرنشینی در آسیا

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه D روز سه شنبه از ساعت ۱۸:۵۵ دقیقه در ورزشگاه احمد بن علی به مصاف الریان قطر می رود.

الریان قطر-پرسپولیس ایران/ ارتش سرخ به دنبال صدرنشینی در آسیا
به گزارش فرتاک نیوز،

 پرسپولیس در حال حاضر با کسب 4 امتیاز پس از الهلال در رده دوم گروه خود قرار دارد. شاگردان برانکو در صورت پیروزی می توانند در بدترین حالت رده دوم خود را حفظ کنند و حتی تحت شرایطی صدرنشین شوند. در سوی دیگر اگر شکست در کار باشد تیم برانکو ممکن است یک رده سقوط کند و به جایگاه سوم برود.

 

*تیم الریان در حال حاضر با کسب سه امتیاز در رده سوم جای دارد. این تیم در صورتی که بتواند پرسپولیس را از پیش رو بردارد می تواند به رده دوم صعود کند و حتی تحت شرایطی صدرنشین شود. این تیم در صورت شکست برابر پرسپولیس در همان رده سوم باقی می ماند.

 

*پرسپولیس برای سومین هفته پیاپی در خارج از خانه خود به میدان می رود. البته سرخپوشان تهرانی در هفته نخست در عمان از الهلال میزبانی کردند. بدون احتساب آن مسابقه این تیم در تنها دیدار خارج از خانه خود مقابل الوحده امارات با نتیجه 3-2 به برتری رسید و حالا با روحیه ای خوب رو در روی الریان قرار می گیرد.

 

*تیم الریان قطر 5 بازیکن ملی پوش در ترکیب خود دارد که به تازگی از اردوی تیم ملی این کشور به اردوی تیم باشگاهی خود آمده اند. عمر باری، رودریگو تاباتا، سباستین سوریا، مصعب خضر و احمد علا این 5 نفر را تشکیل می دهند.

 

*الریان در تنها دیداری که در این رقابت ها میزبان بوده است موفق شد با نتیجه 2-1 الوحده امارات را شکست دهد. این تیم در بازی دوم که مهمان بود با حساب 2-1 به الهلال باخت.

 

*رامین رضاییان به دلیل مسائل انضاباطی مهمترین غایب پرسپولیس خواهد بود. البته سید جلال حسینی با رفع مشکل خروجی خود همراه پرسپولیس به دوحه آمد.

 

*بازی در ورزشگاه 25 هزار نفری احمد بن علی به انجام می رسد. این ورزشگاه در سال 2003 تاسیس شد.

 

*گونزالو ویرا(اروگوئه)، میونگ جین کوه(کره جنوبی)، اولیسس خسوس پاکوا(آرژانتین) و سرجیو گارسیا خارجی های یک رگه الریان هستند. ویکتور کاسرس پاراگوئه ای هم دیگر بازیکن خارجی این تیم به شمار می رود که در بازی برابر پرسپولیس محروم است.

 

*رودریگو تاباتا با 14 گل و 9 پاس گل و سرجیو گارسیا با 8 گل و شش پاس گل بالاتر از سباستین سوریا بهترین بازیکنان کنونی الریان هستند.

 

*الریان فصل گذشته قهرمان لیگ ستارگان قطر شد اما در این فصل این تیم نمایش خوبی نداشته است و قافله قهرمانی را به السد و لخویا باخته است.

 

*سرمربی تیم الریان کسی نیست جز مایکل لادروپ. مرد 52 ساله دانمارکی که در زمان بازیکری در تیمهای بزرگی چون بارسلونا و رئال مادرید و آژاکس و ... بازی کرد و سپس در زمان مربیگری در تیمهای ختافه، سوانزی، بروندبی، اسپارتاک مسکو، مایورکا، لخویا سرمربی گری کرد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان