//
کدخبر: ۱۴۳۴۳۰ //

هواداران پارس جنوبی برابر پیکان سنگ تمام گذاشتند

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: هوادران این تیم در برابر پیکان تهران سنگ تمام گذاشته و با حضور خود نقش قابل توجهی در برد تیم داشتند.

هواداران پارس جنوبی برابر پیکان سنگ تمام گذاشتند
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تارتار جمعه شب پس از برد 3 بر صفر تیمش برابر پیکان تهران در جمع خبرنگاران افزود: همه تیم‌ها هوادار ندارند و امروز با حمایت این هواداران بعنوان یار دوازدهم تیم موفق به برتری برابر پیکان شدیم.

وی بیان کرد: امروز بازی بی‌نقصی ارائه و در ضد حملات با برنامه عمل کردیم و بازیکنان نیز هیچ موقعیتی به تیم پیکان ندادند.

تارتار یادآورشد: وقتی بازیکنان باتجربه را گرفتیم برخی افراد انتقاد کردند ولی امروز همین بازیکنان با کمک به بازیکنان جوان سهم چشمگیری در موفقیت تیم داشتند.

وی ادامه داد: پیکان امسال از ابتدای فصل از تیم‌های برتر در خط دفاعی بود ولی ما در این مسابقه با شایستگی سه گل به آنها زدیم.

تارتار افزود: در این دیدار موقعیت‌های دیگری نیز داشتیم که در صورت استفاده می توانستیم به شمار گل های بیشتری دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم افزود: این تیم فوتبال پاک ارائه و با پرهیز از سبک دفاعی همواره در اندیشه یک بازی هجومی است.

وی در ارتباط با مشکلات مالی تیم فوتبال پارس جنوبی جم نیز گفت: مدیریت باشگاه تلاش خود برای حل این مشکلات بکار گرفته ولی مسئولان استان نیز باید از این تیم حمایت جدی داشته باشند.

تارتار در ارتباط با تغییرات صورت گرفته در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عنوان کرد: با تقدیر از مدیرعامل سابق پارس جنوبی از مدیرعامل جدید که از مدیران فوتبال ‌دوست هستند انتظار حمایت تاثیرگذار داریم.

پارس جنوبی جم با این برد 16 امتیازی شد و در رده پنجم قرار گرفت و پیکان نیز با پذیرش شکست با همین امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت.

در هفته سیزدهم بازی ها پیکان به مصاف فولاد خوزستان می رود و پارس جنوبی جم نیز در اصفهان با ذوب آهن این شهر دیدار می کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۴۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان