//
کدخبر: ۱۳۳۳۸۱ //

تارتار: نیم نگاهی به قهرمان جام حذفی داریم

سرمربی تیم پارس جنوبی جم اعلام کرد از عملکرد بازیکنانش راضی است و مقابل ماشین سازی برای برد در 90 دقیقه تلاش می کند.

تارتار: نیم نگاهی به قهرمان جام حذفی داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تارتار قبل از دیدار حساس پارس جنوبی جم مقابل ماشین سازی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در نشست خبری حضور یافت و صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

در بازی فردا حق اشتباه نداریم
فردا یک بازی حذفی داریم، در بازی‌های حذفی استراتژی‌ها فرق می‌کند و حق اشتباه نداریم. اگر در بازی لیگ به ماشین‌سازی باختیم به خاطر اشتباه خودمان بودیم. می‌دانیم که در بازی فردا حق اشتباه نداریم و بازیکنان کاملا توجیه هستند.

نیم نگاهی به قهرمانی در حذفی داریم
ماشین‌سازی را کاملا می‌شناسیم و تیم قابل احترامی است. آنها فضاها را در بازی کم می‌کنند و منتظر اشتباهات تیم حریف هستند و ما هوشیارانه مقابل آنها عمل می‌کنیم تا بتوانیم بازی فردا را به خوبی پشت سر بگذاریم چون راه رسیدن به قهرمانی در جام حذفی به مراتب راحت‌تر است و نیم‌نگاهی به قهرمانی داریم.

علیاری در پایان فصل مشتریان زیادی خواهد داشت
مجید علیاری یک بازیکن جوان است و بازیکن زیر 23 سال ما است و ما مثل بقیه بچه‌ها با او کار می‌کنیم. مطمئنا در پایان فصل مشتریان زیادی خواهد داشت و تیم‌های بزرگ او را می‌برند. همه بازیکنان ما با انگیزه هستند و امیدوارم بار سنگین ما را جلوی زمین بردارند، ما نمی‌توانیم برای بازیکنان تاثیرگذار قیمت بالا پرداخت کنیم. شما تراکتورسازی را ببینید که چه بازیکنانی در خط حمله گرفته است. مجبوریم بازیکن بسازیم و در پایان هم تحویل مدعیان قهرمانی بدهیم. چاره‌ای هم نداریم و جنگ نابرابر است و ظلمی است که در حق برخی مربیان می‌شود.

هواداران فردا تنهایمان نگذارند
خداراشکر محروم نداریم و فقط رحمان احمدی مصدوم است. بازی حذفی است و باید برای تمام دقایق بازی برنامه داشته باشیم و اگر بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود می‌توانیم از 4 تعویض‌مان استفاده کنیم. از هواداران‌مان می‌خواهیم که به ورزشگاه بیایند و ما را تنها نگذارند. بازی حذفی مساوی ندارد و می‌طلبد که هواداران بیایند و از نتیجه لذت ببرند.

سعی می کنیم در 90 دقیقه کار ماشین سازی را تمام کنیم
سعی می‌کنیم در 90 دقیقه کار را تمام کنیم ولی فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و استراتژی تیم‌ها در جام حذفی فرق می‌کند و تیم‌ها با ریسک کمتری بازی می‌کنند.

گوهری جای فروزان را پر کرده است
در نیم‌فصل سال گذشته که صدرجدول بودیم مدافعان ثابت‌مان حامد نورمحمدی و مجتبی لطفی بودند که بعد محمد طیبی در نیم‌فصل اضافه شد. در حال حاضر هم جزو تیم‌هایی هستیم که خط دفاعی مناسبی را داریم. جزو 5-6 تیم اول هستیم که گل زیادی هم دریافت نکردیم. گوهری هم یک دروازه‌بان جوان است که خداراشکر خوب کار کرده و جای فروزان را پر کرده است.

مدافعان باید تمرکز بیشتری داشته باشند
تا الان هم دفاع ما مستحکم بوده است. در بازی با استقلال دقیقه 10 گل زدیم و در ادامه بازی گلی دریافت نکردیم. به هر حال پست دفاع پستی است که اگر اشتباه باشد بیشتر به چشم می‌آید. بنابراین مدافعان ما باید تمرکز بیشتری داشته باشند و حق اشتباه ندارند. به هر صورت اگر اشتباه نباشد گلی به ثمر نمی‌رسد و جذابیت فوتبال هم به همین اشتباهات است.

فرشید پاداش باید آبدیده تر شود
در پست‌های مختلف از فرشید پاداش استفاده می‌کنیم و با توجه به ترافیکی که در خط حمله داریم خیلی وقت‌ها در پست وینگر هم از او استفاده می‌کنیم ولی به هر حال فضای لیگ برتر با لیگ یک متفاوت است. نیاز است که زمان بگذرد و بازیکنان عادت کنند و در این فضا آبدیده شوند تا کیفیت بهتری داشته باشند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۳۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان