//
کدخبر: ۱۴۲۸۵۶ //

انتشار جزئیات انتقال امباپه به پاری سن ژرمن

نشریه «فوتبال لیکس» که هر از گاهی اقدام به افشای جزئیات انتقال بازیکنان مطرح جهان می کند، این بار جزئیاتی درباره قرارداد کیلیان امباپه ستاره جوان تیم ملی فرانسه با پاری سن ژرمن در سال 2017، منتشر کرده است.

 انتشار جزئیات انتقال امباپه به پاری سن ژرمن
به گزارش فرتاک نیوز،

 در این اسناد که از سوی نشریه های اکیپ فرانسه و اشپیگل آلمان نیز باز نشر شده، آمده است که پیش از انتقال امباپه از موناکو به پاریسن ژرمن ، توافق 214 میلیون یورویی بین موناکو و رئال بر سر این بازیکن منعقد شده بود که از سوی پدر این بازیکن وتو شد.

بر اساس این اسناد منتشر شده، مشخص شده است که لوس بلانکوس قراردادی به ارزش 214 میلیون یورو را با موناکو منعقد کرده بود، که 180 میلیون یورو به باشگاه لیگ 1 می رسید و قهرمانان اروپا نیز 34 میلیون یورو مالیات پرداخت می کرد.

اما با توجه به حضور کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و گرت بیل در خط حمله رئال مادرید، پدر کیلیان جوان نگران سطح رقابت در برنابئو بود، و در نهایت ، بازیکن ملی پوش فرانسه به PSG نقل مکان کرد، و به زادگاه خود، پاریس، بازگشت.

موناکو شاید مایل نبود رقیب داخلی را تقویت کند، اما موافقت کرد که اگر مبلغ 180 میلیون یورویی که رئال حاضر بود بپردازد، از سوی تیم پاریسی پرداخت شود، امباپه می تواند به باشگاه پاریسی بپیوندد.

انتقال این امر صورت گرفت، این بازیکن به مدت یک سال به صورت قرضی و با گزینه خرید اجباری در پایان فصل 2018/2017 ، به پارک دو پرنس نقل مکان کرد.

همچنین فاش شده است که PSG پذیرفته مبلغ 5 میلیون یورو به امباپه بابت امضای قرارداد پرداخت کند که طی دو فصل اول پرداخت شود و حقوق او 10 میلیون یورو بعد از کسر مالیات است.

با این حال، باشگاه درخواست افزایش حقوق این بازیکن به 30 میلیون یورو در صورت کسب توپ طلای را رد کرد، در عوض موافقت کرد که 500 هزار یورو به او پاداش پرداخت کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۲۸۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان