//
کدخبر: ۱۴۱۸۱۶ //

اعتراف صادقانه سرمربی سرخپوشان بعد از پایان بازی

ژوزه مورینیو پس از پیروزی نفس‌گیر تیمش در خانه بورنموث مصاحبه جالبی انجام داد و اعترافی صادقانه کرد.

اعتراف صادقانه سرمربی سرخپوشان بعد از پایان بازی
به گزارش فرتاک نیوز،

شاگردان مورینیو در منچستریونایتددیشب (شنبه) در یک دیدار خارج از خانه سخت مقابل بورنموث در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس ، در وقت‌های تلف شده نیمه دوم توانستند گل بزنند و بازی را با نتیجه ۲ بر یک ببرند.

ژوزه مورینیو در پایان این بازی به خبرنگاران گفت:

    بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که من خوش‌شانس‌ترین سرمربی لیگ برترم که تیمم با تساوی یک -یک نیمه اول را به پایان می‌رساند در حالی که نتیجه بازی می‌بایست ۵ بر ۲ یا ۶ بر ۲ به سود حریف می‌بود. ما واقعاً‌خوش‌شانس بودیم که بیشتر از این‌ها گل نخوردیم چون واقعاً ضعیف بودیم. ما از نظر دفاعی در نیمه اول افتضاح بودیم، افتضاح به معنای واقعی اما اینکه می‌گویم از نظر دفاعی منظورم این نیست که فقط از عملکرد مدافعانم ناراضی‌ام بلکه منظورم کل تیم است.

مورینیو ادامه داد:

    به عنوان یک تیم ما پرس را از بالا شروع نکردیم، کاری که در تمرینات‌مان در طول هفته بارها انجام داده بودیم. من احساس می‌کنم آنهایی که این بازی را تماشا کردند باورشان نمی‌شود که ما چقدر پرس از جلو را تمرین کرده‌ایم. عملکرد منچستریونایتد در نیمه اول فاجعه بود. در نیمه دوم اما اوضاع کاملاً برعکس بود. ما کلی موقعیت داشتیم و پرس را از جلوتر شروع کردیم. ما جنگنده‌تر ظاهر شدیم و فشار بیشتری آوردیم. حق‌مان بود که قبل از دقیقه ۹۰ گل بزنیم و در نهایت گلی که زدیم امتیازات مهمی را به ما داد.

این اولین پیروزی خارج از خانه شیاطین سرخ در لیگ برتر از اواسط ماه سپتامبر بود و در هفته‌ای رقم خورد که آنها سفر سختی به تورین برای مصاف با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا دارند و پس از آن هم باید در لیگ برتر به خانه همشهری‌‌شان منچسترسیتی بروند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۸۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان