//
کدخبر: ۱۴۱۳۶۱ //

با این شرایط نمی‌توانیم از قهرمانی حرف بزنیم

سرمربی منچستریونایتد معتقد است زمانی که درمیان چهار تیم برتر باشند می‌توانند به قهرمانی فکر کنند.

 با این شرایط نمی‌توانیم از قهرمانی حرف بزنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از آس، منچستریونایتد فردا (شنبه) در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف بورنموث می رود. ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از بازی گفت: زمانی که در میان چهار تیم بالایی جدول حضور ندارید، نمی‌توانید از قهرمانی حرفی بزنید. اگر در این رتبه‌ها قرار داشته باشید آن وقت می‌توانید به قهرمانی فکر کنید.

سرمربی منچستریونایتد در ادامه اظهار کرد: تیم در شرایط خوبی قرار دارد. هدفمان این است همه امتیاز های ممکن را کسب کنیم تا در پایان دسامبر در رتبه بهتری قرار بگیریم. از لحاظ تاکتیکی کار کردیم و از لحاظ جسمانی بهتر شدیم. همچنین بازیکنان در وضعیت بهتری قرار گرفتند. با این حال بازیکنانی همچون لینگارد و الکسیس سانچس در بهترین شرایط جسمانی خود نیستند. دالوت و فلینی همچنان آسیب دیده هستند. تنها بازیکنی که در روند بهبودی اش پیشرفت داشته آنتونیو والنسیا است. می توان گفت لینگارد و سانچس آماده هستند.

سرمربی پرتغالی درباره بورنموث گفت: تاریخ این تیم مرا شگفت زده نکرده است. آن‌ها روند ثابتی در لیگ برتر داشتند و اکنون به دنبال رتبه های بهتری هستند. آن ها برای جایگاه های اروپایی تلاش می کنند. قرار گرفتن پس از چهار تیم برتر کار خیلی سختی است.

او در مورد محرومیت گفت: اگر از باشگاه و وکلا بخواهم که درخواست فرجام خواهی کنند به این خاطر است که ۱۰۰ درصد مطمئن هستم مقصر نیستم. با این حال کسی نمی داند چگونه پایان خواهد یافت. با وجود اطمینان داشتن می دانم که باید به پروسه احترام بگذارم و منتظر رای نهایی باشم. با این حال تنها در صورتی درخواست فرجام خواهی می کنم که مقصر نباشم. برای وقت تلف کردن درخواست تجدید نظر نمی کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۳۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان