//
کدخبر: ۱۴۱۷۴۴ //

منادی: قسمت بود ۲ پنالتی از استقلال بگیرم

دروازه‌بان جوان سایپا می‌گوید روند دیدار با استقلال و کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی به سود او بوده است.

منادی: قسمت بود 2 پنالتی از استقلال بگیرم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدحسین منادی درباره پیروزی مقابل استقلال در جام حذفی گفت: گفته بودم انتقام بازی لیگ را می‌گیریم که این کار را انجام دادیم؛ 90 دقیقه 10 نفره بودیم و به طبع تیمی که یک اخراجی می‌دهد، فشار بیشتری متحمل می‌شود؛ آن هم برابر تیمی مثل استقلال مقابل تماشاگران‌اش در ورزشگاه آزادی که کار را سخت‌تر می‌کند ولی به دلیل اینکه در بازی لیگ به آنها باخته بودیم، برای جبران به زمین رفتیم؛ با اینکه یک اخراجی هم دادیم اما با تلاش و دوندگی بیش از حد بازیکنان توانستیم به جای یک نفر، جای دو بازیکن دیگر را پُر کنیم.

او درباره اعلام دو پنالتی و یک اخراج به سود استقلال اظهار کرد: به نظرم سارفو خطا کرد و اخراج او درست بود ولی فکر نمی‌کنم خطای پنالتی‌ای که من مرتکب شدم را داور درست گرفته باشد؛ من دستم را کشیدم ولی مهاجم استقلال خودش را به دست من زد؛ وقتی من دیدم توپ از من رد شد و خطر آنچنانی نداشت، اصلا قصد نداشتم بازیکن مقابلم را بزنم و او خودش را زد.

دروازه‌بان سایپا اضافه کرد: مهاجم استقلال خیلی حرفه‌ای‌گری کرد که آن پنالتی را گرفت؛ من همان موقع فهمیدم به توپ نمی‌رسم که به همین خاطر دستم را بالا گرفتم که برخوردی با او نداشته باشم؛ حالا بازیکن استقلال زرنگی کرد و سرش را به دستم زد که البته اتفاق خاصی هم مثل شکستگی و ... نیافتاد؛ داور می‌توانست پنالتی اول را برای استقلال نگیرد و با سخت‌گیری سوت زد؛ من بی‌محابا به سمت بازیکن رفتم ولی ضربه‌ای به مهاجم استقلال نزدم.

منادی راجع به کشیدن شدن بازی به ضربات پنالتی عنوان کرد: در تمرینات قبل از بازی جام حذفی مقابل استقلال، علی آقا(دایی) مرتب تمرینات پنالتی را با بازیکنان انجام می‌داد؛ نه اینکه هدف ما کشیدن بازی به پنالتی بود ولی درستش همین بود که تمرین کردیم و نتیجه هم گرفتیم؛ تمرین پنالتی داشتیم چون شرایط جام حذفی موجب می‌شود این کار را انجام دهید.

او راجع به عملکردش در ضربات پنالتی و گرفتن دو پنالتی از قائدی و اسماعیلی گفت: خواست خدا بود آن دو پنالتی را بگیرم؛ پنالتی اسماعیلی را گرفتم و شانسی توپ به پای من نخورد؛ همیشه در پنالتی‌های پای‌ام را می‌کشم تا توپ برخورد کند که این اتفاق افتاد؛ اگر توپ را نمی‌دیدم و ۵۰-۵۰ می‌کردم، جا می‌ماندم؛ اگر صحنه آهسته را نگاه کنید، در تمام پنالتی‌ها، نوک پای خود را باز می‌کنم تا پنالتی را بگیرم و حرکت اتفاقی نبود؛ بعضی وقت‌ها شانس یاری نمی‌کند در جریان بازی به برد برسید که خدا می‌خواهد بازی به پنالتی بکشد و به نظرم قسمت من بود که این اتفاق بیافتد و دو پنالتی بگیرم.

دروازه‌بان سایپا در خصوص عملکرد خوبی که در نیمه دوم بازی با استقلال داشتند، ابراز کرد: علی آقا در رختکن روحیه داد و گفت می‌توانیم برنده باشیم؛ دستورات فنی داد که در زمین پیاده کردیم و به هدفمان رسیدیم.

منادی راجع به تقابل جام حذفی برابر استقلال گفت: به نظرم بازی با صنعت نفت، سخت‌تر از استقلال است و باید تمرکز بیشتری کنیم؛ با اینکه استقلال را بردیم ولی در جام حذفی به هدفمان نرسیدیم چون کار سختی در آبادان داریم؛ صنعت نفت در این فصل تراکتورسازی را شکست داده و تیم قدرتمندی است.

او پیرامون حواشی دیدار لیگ مقابل پرسپولیس اظهار کرد: همه در جریان هستند که چه اتفاقاتی در آن مسابقه رخ داد؛ گذشته‌ها گذشته و نمی‌خواهیم به آن اتفاقات دامن بزنیم ولی هر کسی آن مسابقه را دید، متوجه شد چه اتفاقی افتاد.

دروازه‌بان جوان سایپا راجع به رقابت با حامد فلاح‌زاده گفت: حامد نزدیک 15 سال است در لیگ برتر بوده و گلر خیلی با تجربه است؛ نزدیک ۶-۵ سال است با او هم‌تیمی‌ام و رابطه ما مثل گلرهای دیگر نیست و واقعا مثل برادرم است؛ با حامد رفت و آمد دارم ولی به موقع رقابت سالم در زمین خواهیم داشت؛ حامد در خیلی از مواقع پشتم بوده، روحیه داده و کمک کرده است؛ انصافا هر دروازه‌بان دیگری جای حامد بود رفتارش عوض می‌شد ولی برخورد او به جای تغییر کردن، بهتر هم شده است.

منادی با بیان اینکه هدف ما حضور بین تیم‌های بالای جدول لیگ برتر است، عنوان کرد: امیدوارم مدیریت جدید مجموعه خودروسازی سایپا نظر مثبتی روی باشگاه ورزشی داشته باشد و کمک بیشتری به تیم کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۷۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان