//
کدخبر: ۱۴۱۴۰ //

بازیکنان خارجی خوب با دیگر تیم‌ها قرارداد دارند/ در مقاطعی هماهنگی ما بهم خورد

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: در حال حاضر بازیکنان خارجی خوب و موثر با تیم‌های دیگر قرارداد دارند.

بازیکنان خارجی خوب با دیگر تیم‌ها قرارداد دارند/ در مقاطعی هماهنگی ما بهم خورد
به گزارش فرتاک نیوز،

فرزاد کوهیان در خصوص شرایط و وضعیت تیمش اظهارداشت: تیم ما بعد از 7 ماه تمرین و مسابقه در اواخر دور برگشت به ثبات نسبتا خوبی در دفاع رسیده بود و تا حدودی به هماهنگی در حمله هم دست یافتیم.

وی ادامه داد: در دور دوم مسابقات شروع خوبی داشتیم و بازیکنان تیم توانایی، قدرت  و  شایستگی‌هایشان را به خوبی نشان دادند. این مسئله نه‌تنها باعث شد در مقاطعی هماهنگی و ریتم بازی‌هایمان بهم بخورد بلکه تحلیل قوای بدنی را هم بدنبال داشت.  نوسانات تیم در چند دیدار پیشین به خوبی نمایان است.

کوهیان در پاسخ به این پرسش که آیا قوای بدنی بازیکنان دانشگاه آزاد پس از پیروزی مقابل شیمیدر و پتروشیمی بندرامام تحلیل رفته است عنوان کرد: به هرحال تعداد نفرات تیم ما کاهش یافته که در نتیجه باعث تحلیل قوای بدنی و پیرو آن اشتباهات بیشتر و بهم خوردن هماهنگی تیمی می‌شود. این در حالی است که قبلا فشار مسابقات روی بازیکنان بیشتری  تقسیم می‌شد.

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی درباره غرور بازیکنانش در دیدار مقابل گرگان تصریح کرد: فکر می‌کنم به هر حال این مسئله تا حدودی روی عملکرد ما تاثیر گذاشت. اکثر بازیکنان تیم جوان هستند و با همه تلاشی که کردیم از آسیب‌های این مقوله در امان نماندیم.  

 

سرمربی پیشین تیم بسکتبال جوانان ایران در پایان با تاکید بر اینکه تیم دانشگاه آزاد پس از رفتن 2 بازیکن خارجی خود، هنوز بازیکن غیر ایرانی دیگری نگرفته است، خاطرنشان کرد: پس از جدایی خارجی‌هایمان، هنوز با یار خارجی دیگری به توافق نرسیدیم، چرا که این بازیکنان  در زمان نامناسبی تیم را ترک کردند و بازیکنان خارجی موثر در این مقطع با تیم‌های قرارداد دارند و آزاد نیستند.

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان