//
کدخبر: ۱۴۱۳۸۲ //

آیا بارسلونا در خواب غفلت اسیر خواهد شد

بارسلونا در هفته یازدهم رقابت های لالیگا در استادیوم د والکاس میهمان رایو وایکانو خواهد بود.

آیا بارسلونا در خواب غفلت اسیر خواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

  بارسلونا که هنوز هم سوار بر موج شیرین پیروزی در ال کلاسیکو است و توانسته بود در هفته گذشته در رقابت های کوپا دل ری با پیروزی برابر لئونسا به مرحله بالاتر صعود کند، حالا باید در شهر مادرید برابر رایو وایکانو به میدان برود تا آغازی دوباره را برای قرار گرفتن در روزهای پرفشار داشته باشد، چرا که پس از این دیدار آنها باید سریعا خود را مهیای رقابت های دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا کند.

ارنستو والورده در این دیدار که قطعا برایش حائز اهمیت های فراوانی برای ادامه دادن کورس رقابت با سایر مدعیان لالیگا خواهد بود، پیروزی را همچنان خواستار است! اما اتفاقی عجیب در رفتار والورده برای این دیدار همه را شوکه کرده است، چرا که او به صورت رسمی مالکوم که مهره ای کاملا هجومی و پر هوادار است را از لیست 18 نفره خود برای این دیدار خارج کرده است تا او در کنار لیونل مسی، ساموئل اومتیتی، سرخی سمپر، ورمائلن و دنیس سوارز از خانه به تماشای این دیدار بپردازد! مهره ای که در عین سلامت جسمانی و بدون هیچگونه محرومیت انضباطی در روزهایی که شاید ستارگان کاتالان ها خسته باشند، باز هم با تصمیم والورده خانه نشین شده است!

شروع روزهای خوش بارسلونا پس از چندین هفته ناکامی و تزلزل با پیروزی برابر سویا آغاز شد تا آنها برای 4 هفته پیاپی پیروز رقابت ها شوند و غیبت مسی انگیزه ای دو چندان به این تیم بدهد که در نبود رهبر محبوبشان او را با خاطری آرام مهیای حضور دوباره در میادین نمایند.

بارسلونا تا پیش از این دیدار با 21 امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار دارد و پشت سر خود دپورتیوو آلاوز 20  امتیازی را می بیند که می تواند برایشان بسیار خطرساز ظاهر شود، رایو وایکانو تیم رده نوزدهمی این رقابت ها یازدهمین تقابل خود را با بلوگراناها در یک دهه اخیر تجربه خواهد کرد که در 10 دیدار گذشته به صورت مطلق بازنده نبرد ها بوده است!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۳۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان