//
کدخبر: ۱۴۰۳۴۵ //

پیغام برانکو: این بازیکن را برای “پرسپولیس” نمی‌خواهم

این روزها، باشگاه پرسپولیس خود را مهیا می‌کند تا به محض اتمام دوران محرومیتش، اقدام به جذب بازیکنان جدید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی کند.

پیغام برانکو: این بازیکن را برای “پرسپولیس” نمی‌خواهم
به گزارش فرتاک نیوز،

اساساً اتفاقاتی در فوتبال ما رخ می‌دهد که جالب توجه است؛ اتفاقاتی که کمتر کسی از آن خبردار می‌شود. در همین راستا یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس، ماجرای جالبی برای‌مان تعریف کرد.

مدتی قبل و در یکی از باشگاه‌های مطرح شهرستانی، بازیکنی با سرمربی تیمش به مشکل برخورد. در آن زمان، این بازیکن به دفتر مدیریت باشگاه رفت و به آن‌ها اعلام کرد از باشگاه پرسپولیس پیشنهاد دارد و در نیم‌فصل و همزمان با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی، به جمع سرخپوشان پایتخت می‌پیوندد. این اتفاق همزمان شد با اخراج سرمربی تیم مد نظر و ایجاد تغییر در کادر فنی. مربیان جدید، به این بازیکن بی‌اعتنا بودند و بار دیگر بازیکنی که امیدوار بود به عنوان یار فیکس به میدان برود، نیمکت‌نشین شد. به همین علت، بازیکن مد نظر دوباره در تماس با مدیران باشگاه خود اعلام کرد تحت هر شرایطی که شده، باید در نیم‌فصل به پرسپولیس برود.

وقتی مدیران باشگاه نسبت به ادعای بازیکن‌شان حساس شدند، در تماس با مدیربرنامه‌هایش به دنبال روشن شدن ماجرا بودند. مدیربرنامه مورد اشاره ابتدا همه چیز را تکذیب کرد و سپس با مدیران باشگاه پرسپولیس تماس گرفت تا از چند و چون ماجرا مطلع شود، اما موضوع وقتی عجیب‌تر شد که مدیران باشگاه پرسپولیس هم گفتند هیچ اطلاعی از این داستان ندارند. حتی شنیدیم پای برانکو ایوانکوویچ هم به میان آمد و برانکو هم گفت:

    چنین بازیکنی را نمی‌خواهد، چون او در تیم خودش هم نیمکت‌نشین است و…

بالاخره حالا دیگر همه فهمیده‌اند ادعای آن بازیکن پوچ بود و یا قصد شوخی با مدیران باشگاه خودش را داشت یا می‌خواست با نام بردن از پرسپولیس، جایی در ترکیب ثابت تیمش پیدا کند!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۰۳۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان