//
کدخبر: ۱۴۰۱۶ //
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد گفت:

انتخاب داور بی‌تجربه را درک نمی‌کنم/کادرفنی باید روی بی‌دقتی بازیکنان کار کند

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز اشتباهات داوری بازی روزگذشته برابر صبای قم را عاملی برای دلسردی از فوتبال عنوان کرد.

انتخاب داور بی‌تجربه را درک نمی‌کنم/کادرفنی باید روی بی‌دقتی بازیکنان کار کند

به گزارش فرتاک نیوز، غلامرضا سمندر در واکنش به اشتباهات داوری بازی روز گذشته، گسترش فولاد و صبای قم در چارچوب مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر، اظهار داشت: اشتباهاتی که در داوری این بازی رخ داد، علاوه بر تاثیر در نتیجه در سرنوشت و روند تیم مان نیز تاثیر منفی گذاشت. در بازی روز گذشته به اذعان کارشناسان خطای پنالتی محرز روی بازیکن ما نادیده گرفته شد و چندین خطای پشت محوطه حریف نیز از سوی داور بازی اعلام نشد که هر کدام از آنها موقعیتی برای به گل رسیدن تیم مان به شمار می‌آمد.

وی با بیان اینکه روند رو به رشد گسترش فولاد طی بازی های اخیر، تحت تاثیر اشتباهات داوری قرار گرفته، یادآورشد: در بازی هفته قبل مقابل پدیده نیز خطای پنالتی روی بازیکن‌مان اعلام نشد و با در نظر گرفتن اشتباهات داوری بازی روز گذشته، تداوم این روند باعث عقب ماندن تیم از هدف مدنظر برای فصل جاری شده است.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز با اشاره به اینکه عملکرد تیم نیز در بازی برابر صبای قم به نسبت بازی‌های اخیر با اُفت مواجه بود، بیان داشت: بی‌دقتی بازیکنان در ضربات نهایی، عامل مهم دیگری در راستای عدم موفقیت در به ثمر رساندن گل بود که کادرفنی باید روی این موضوع نیز کار کند.

سمندر با تاکید بر اینکه نبود 3 بازیکن ترکیب اصلی نیز در عملکرد تیم تاثیر داشت، خاطرنشان کرد: هر چند 3 بازیکن محروم در این بازی داشتیم، بازیکنانی که در بازی روز گذشته به میدان رفتند، تلاش بسیاری برای موفقیت تیم به کار گرفتند، ولی با این حال با دقت و تمرکز بیشتر می توانستیم به پیروزی دست یابیم.

وی ضمن تایید اظهارات سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درخصوص پایمال شدن حق و متضرر شدن این باشگاه خصوصی از اشتباهات سرنوشت ساز داوری، ابراز داشت: این جمله را که اشتباهات داوری، جزئی از فوتبال است را تا حدی قبول داریم ولی اینکه داوری بی‌تجربه را برای بازی حساسی که امتیاز آن در صعود و سقوط چند رتبه ای تیم ها تاثیر دارد را نمی توانم درک کنم.

مدیرعامل گسترش در ادامه اظهاراتش عنوان داشت:در روزی که می‌توانستیم تا رده پنجم جدول بالا بیاییم با اشتباهات داور بازی، در رده نهم جدول ماندیم و با توجه به بازی‌های پیش رو، تاوان این اشتباهات ماندگار خواهد بود.

سمندر در پایان اظهاراتش عنوان داشت: وصف حال‌مان را تا حدودی در این بیت شعر می توان خطاب به دپارتمان داوری بیان کرد که: گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۰۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان