//
کدخبر: ۱۳۸۹۵ //

داور باید محروم شود/ کامرانی‌فر باید در مورد اشتباهات داوری پاسخ دهد

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز به انتقاد از عملکرد داور دیدار این تیم مقابل صبای قم پرداخت.

به گزارش فرتاک نیوز، کمالوند: کامرانی‌فر باید در مورد اشتباهات داوری پاسخ دهد ؛فراز کمالوند پس از تساوی صفر بر صفر تیمش برابر صبای قم در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: با توجه به اینکه این آخرین بار در سال 95 است که در جمع شما حاضر می‌شوم باید پیشاپیش فرا رسیدن سال جدید را تبریک بگویم و امیدوارم سالی پر از برکت و سربلندی پیش روی شما باشد.

وی ادامه داد: خیلی ناراحتم و تنها به احترام شما عزیزان در این نشست حاضر شدم. عمده ناراحتی‌ام هم از داور مسابقه است. کامرانی‌فر باید جواب من را بدهد، اگر یک مربی چند بار اشتباه کند، شغلش را از دست می‌دهد. اگر یک بازیکن چند بار اشتباه کند، دیگر در ترکیب قرار نمی‌گیرد، اما این شرایط برای داوران چگونه است.

سرمربی گسترش فولاد تبریز گفت: چرا داوری را انتخاب می‌کنند که اکثر مسابقاتی که سوت زده با اشتباه داوری نتایجش رقم خورده است؟ اگر کامرانی‌فر ببیند که داور بازی چقدر به ما ضربه زده و ما به اشتباه او سهمیه آسیا را از دست داده‌ایم، چه می‌کند؟ چرا زحمات ما با یک سوت اشتباه داور بر باد می‌رود.

کمالوند ادامه داد: ۵ تعویض، یک اخراج در بازی داشتیم و بارها دروازه‌بان حریف روی زمین افتاد،‌اما داور چند دقیقه وقت اضافه گرفت. ما حرف نمی‌زنیم، اعتراض نمی‌کنیم، بی احترامی نمی‌کنیم و فشاری به داور نمی‌آوریم، اما آقای کامرانی‌فر! شما چه برخوردی با داور خاطی می‌کنید؟

وی گفت: یک نفر از جیب خودش هزینه می‌کند اما تمام این هزینه‌ها با یک سوت ضایع می‌شود. اگر مسئولان این موضوع را بررسی نکنند و ترتیب اثر ندهند، من هم جور دیگری وارد عمل می‌شوم. در بازی امروز یک تیم به دنبال سهمیه آسیا بود و دیگری در آستانه سقوط قرار داشت که این اتفاقات حساسیت بازی را بالا برده بود. من از فردا به دنبال محروم کردن شریفی (داور مسابقه امروز) هستم و در آرامش حق خودم را می‌گیرم.

سرمربی گسترش فولاد تبریز با بیان اینکه بازی امروز تحت تأثیر داوری بود، خاطرنشان کرد: هفته گذشته مقابل پدیده ممبینی ناظر بازی بود و زمانی که به برنامه ۹۰ رفت، صحنه‌ای که کاملاً پنالتی بود را گفت که پنالتی نیست. او علناً در برنامه تلویزیونی ۹۰ دروغ گفت. آقای ممبینی! چطور می‌توانید در یک برنامه تلویزیونی که هزاران مخاطب دارد، دروغ بگویید؟ آیا چون تماشاگر نداریم باید سرمان را ببرند؟

کمالوند عنوان کرد: بازی امروز کاملاً یکطرفه بود، اما با این حال از سهل‌انگاری بازیکنان خودمان هم نباید ساده بگذریم. داوری امروز واقعاً روی اعصابم بود. من ۲۱ سال کار کرده‌ام اما تاکنون چنین داوری ندیده بودم. قطعاً شکایت می‌کنم و خارج از زمین حقم را می‌گیرم، چون فلان داور با خداداد افشاریان فامیل است به وی داوری می‌دهند در حالی که اکثر بازی‌هایی که سوت زده به حاشیه کشیده شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۸۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان