//
کدخبر: ۱۴۰۱۳۹ //

انتقام سوپرجام در دستور کار باشگاه استقلال؛ فینال آسیا روی هوا

کارکنان باشگاه استقلال با انجام مصاحبه هایی جنجالی روی اعصاب هواداران پرسپولیس هستند.

انتقام سوپرجام در دستور کار باشگاه استقلال؛ فینال آسیا روی هوا
به گزارش فرتاک نیوز،

دو قطبی بودن فوتبال در اکثر کشورهای دنیا رایج است و بسیاری از تیم های همواره یا خود خبر ساز هستند و یا این که در رقابت با تیمی دیگر جنجال بر انگیز می شوند.

داستان استقلال و پرسپولیس نیز از این قائده مستثنی نیست، سرخآبی های پایتخت با وجود این که از  یک مالک به نام دولت بهره می برند، همواره به دلیل داشتن هوادارانی متعصب و میلیونی کینه ای دیرینه از یک دیگر در دل دارند.

جنگ بر سر سوپر جام نخستین بحثی بود که دو تیم پرطرفدار پایتخت در این فصل با آن رو به رو شدند و در آخر تیم آبی پوش به دلیل عدم حضور در زمین بازی 3_0 بازنده اعلام شد، این حکم کمیته انضباطی اصلا به مذاق هواداران این تیم خوش نیامد و همین موضوع باعث شد تا پس از درگیری های فراوان بین دو باشگاه، مدیران آبی تصمیم گرفتند که کار را به  دادگاه عالی ورزش  بکشانند.

اما حالا در آستانه فینال آسیا باشگاه استقلال فیلش یاد اولین روزهای لیگ افتاده و قصد دارد انتقام سختی از رقیب سنتی خود بگیرد، در حالی که باشگاه پرسپولیس با رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا 19 آبان ماه باید در ورزشگاه آزادی مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن برای رسیدن به جام قهرمانی بجنگد، آبی های پایتخت با سنگ اندازی های به حق خود روی اعصاب هواداران پرسپولیس رفته اند تا شاید با استفاده از این موضوع انتقام سوپر جام را بگیرند.

در حالی که طبق اعلام ناظران ویژه AFC  بازسازی ورزشگاه آزادی باید هر چه زود تر برای برگزاری بزرگترین دیدار فصل آسیا آماده شود، باشگاه استقلال با اصرار خود مبنی بر بازی کردن در استادیوم آزادی بزرگ ترین مشکل را برای قرمزهای پایتخت به وجود آورده اند.

آبی ها در حالی پنجشنبه این هفته در جام حذفی مقابل سایپا علی دایی قرار خواهند گرفت که به قید قرعه میزبان به حساب می آیند و حاضر نیستند که به جز ورزشگاه آزادی در جای دیگری از رقیب قدرتمند خود میزبانی کنند، بازی استقلال و سایپا آن هم در روز های اوج بازسازی می تواند عواقب بدی برای فینال آسیا داشته باشد.

از بازی حذفی که بگذریم، دیدار استقلال با پدیده در هفته دوازدهم لیگ برتر نیز یکی دیگر از مشکلات اساسی فوتبال کشورمان به حساب می آید، استقلالی ها درست یک روز پیش از فینال لیگ قهرمانان آسیا باید در ورزشگاه آزادی از شاگردان یحیی گل محمدی پذیرایی کند و به گفته علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال، آن ها به هیچ عنوان حاضر به تعویق و یا تغییر محل برگزاری دیدار با پدیده نیستند.

البته به نظر می رسد کلید حل تمامی این مشکلات در دستان یک نفر باشد، تنها  وزیر ورزش، بزرگتر دو تیم استقلال و پرسپولیس می تواند با درخواست خود مبنی بر لغو و یا تغییر مکان بازی های استقلال کار را برای پرسپولیسی ها هموار تر کند که البته این اقدام او نیز قطعا با واکنش های تندی از جانب هواداران استقلال رو به رو خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۰۱۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان