//
کدخبر: ۱۳۹۰۴۲ //

کشتی فرنگی قهرمانی جهان/ قرعه فرنگی کاران٣ وزن دوم مشخص شد

فرنگی کاران اوزان ۶۰، ٦٧ و٨٧ کیلوگرم تیم ملی حریفان خود در مسابقات جهانی بوداپست را شناختنند.

کشتی فرنگی قهرمانی جهان/ قرعه فرنگی کاران٣ وزن دوم مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم که 31 نفر حضور دارند، مهرداد مردانی در دور نخست به مصاف شینیبو اوتا دارنده مدال نقره المپیک و قهرمان آسیا و بازی های آسیایی از ژاپن می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان تسیمبالیوک از اوکراین و سلطانگالی از قزاقستان کشتی می گیرد. در گروه مردانی مراد ممدوف دارنده مدال نقره اروپا از آذربایجان، کیم سئونگ هاک دارنده مدال برنز جهان از کره جنوبی، سرگئی امیلین قهرمان اروپا از روسیه و ایو آنگلوف قهرمان جهان از بلغارستان حضور دارند.

در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی در دور اول با قرعه استراحت روبروست. وی در دور دوم به مصاف مصطفی محمد از مصر می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم با برنده کشتی میان امانتور اسماعیل اف دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از قرقیزستان و شماگی بولکوادزه دارنده مدال برنز المپیک و قهرمان زیر 23 سال جهان از گرجستان می رود. در این وزن 33 نفر حضور دارند که در گروه گرایی اسماعیل بوررو مولینا قهرمان المپیک و جهان از کوبا، ریو هان سو قهرمان جهان از کره جنوبی و آرتم سورکوف دارنده مدال برنز جهان و طلای اروپا از روسیه حضور دارند.

در وزن 87 کیلوگرم که 34 نفر حضور دارند حسین نوری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با هیتانیمی از فنلاند کشتی می گیرد و در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان مانجیت از هند و اریک آپس از استونی می رود. در گروه نوری ژان بلنیوک قهرمان جهان و دارنده مدال نقره المپیک از اوکراین و اسلام عباس اف دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان از آذربایجان حضور دارند.

مسابقات این اوزان از ساعت 12 ظهر فردا (جمعه) برگزار می شود.

این در حالی است که در رقابت های ٤ وزن اول تنها سعید عبدولی در ٨٢ کیلوگرم فردا برلی کسب مدال برنز روی تشک خواهد رفت و مسلم نادری خادم، محسن حاجی پور و محمدعلی گرایی از دور رقابت ها حذف شدند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۹۰۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان