//
کدخبر: ۱۳۹۰۰۵ //

درس بزرگی که نمازی به برانکو ایوانکوویچ داد!

در دیدار دو تیم ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران، محسن مسلمان، بازیکن پیشین پرسپولیس که در این تیم فرصت بازی به دست نمی آورد، موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

درس بزرگی که نمازی به برانکو ایوانکوویچ داد!
به گزارش فرتاک نیوز،

امید نمازی می دانست که ذوب آهن باید پیکان را ببرد تا بتواند نتایج بد گذشته را از بین ببرد اما او یکی از دشوارترین حریف ها را مقابل خودش داشت. پیکان تیمی است که به سختی گل می خورد و یکی از بهترین تیم های لیگ ایران از نظر ساختار دفاعی است. با این شرایط ذوب آهن در نیمه اول از حریف گل خورد تا حتی یک امتیاز بازی و کسب مساوی هم می توانست نتیجه خوبی به حساب بیاید. سرمربی ذوب آهن برای مقابله با تاکتیک های نفوذ ناپذیرمجید جلالی سه تعویض انجام داده و بازیکنان تاثیرگذاری مثل محسن مسلمان و رحیم زهیوی را به زمین فرستاد و در نهایت هم به مساوی رسید در حالی که شانس پیروزی هم داشت.

اخطارها

مگنو باتسیتا (۴۸) از پیکان

رحیم زهیوی (۹۳) از ذوب آهن

شرح گل:

پیکان۱ ذوب آهن صفر: دقیقه ۴۱ یک ضربه ایستگاهی از فاصله ۴۰ متری را مهدی شیری مدافع راست پیکان که از نیم فصل به پرسپولیس می پیوندد این ضربه ایستگاهی را با یک گل شوت دقیق تبدیل به گل کرد.

ذوب آهن ۱ – پیکان ۱: هافبک تکنیکی و بازیساز ذوب آهن تنها چند ثانیه بعد از ورودش به زمین گل مساوی را برای تیمش به ثمر رساند.

دو تعویض امید نمازی مربی ذوب آهـن در فاصله دقیقه ۶۶ تا ۶۷ که رحیم زهیوی و محسن مسلمان را به جای ادی هرناندز و زبیر نیک نفس به میدان فرستاد، نتیجه داد و تنها یک دقیقه بعد از این تعویض ها ذوب آهـن توانست بازی را به تساوی بکشاند. رحیم زهیوی در اولین حمله اش پا به توپ به محوطه جریمه آمد و آرمان قاسمی او را سرنگون کرد و داور پنالتی گرفت. محسن مسلمان که در این سال ها خیلی کم پنالتی زده در بدو ورودش پشت ضربه ایستاد. این اولین ضربه او در این بازی به توپ بود و او توپ را کات دار و دقیق به گوشه دروازه فرستاد. وحید شیخ ویسی با وجود تشخیص جهت توپ اما دستش به آن نرسید و بازی مساوی شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۹۰۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان