//
کدخبر: ۱۳۳۶۰۵ //

هافبک یاغی در سودای بازگشت

هافبک ذوب آهن همچنان سرنوشت نامعلومی در جمع شاگردان امید نمازی دارد.

هافبک یاغی در سودای بازگشت
به گزارش فرتاک نیوز،

وقتی برانکو ایوانکوویچ محسن مسلمان هافبک شماره ۷۷ تیمش را روی نیمکت قرار می‌داد با هجمه بزرگی مواجه می‌شد اما برترین پاسور لیگ در نهایت با جدایی از این تیم و حضور در جمع شاگردان امید نمازی نشان داد چرا برانکو چنین تصمیمی را در قبال او گرفته بود.

محسن مسلمان که پیش از حضور در پرسپولیس با حاشیه‌های رنگارنگ خود کمترین فرصت را در جمع شاگردان برانکو داشت، رفته رفته توانست با تمرینات مستمر خود را به قاب تاکتیکی او نزدیک کند و در نهایت هم ستاره این تیم لقب گرفت.

روزهای پایانی لیگ هفدهم اما بار دیگر مسلمان چهره قدیمی خود را به نمایش گذاشت تا برانکو نیز او را از لیست نفراتش کنار بگذارد و در پایان فصل هم جایی برای ادامه همکاری با او در نظر نداشته باشد.

محسن مسلمان در میان پیشنهادات ریز و درشت خود در نهایت به ذوب آهن بازگشت. جایی که فوتبال حرفه‌ای‌اش را از آنجا آغاز کرده بود و انتظار می‌رفت زیر نظر سعید آذری به عنوان مدیری که چالش با بازیکنان را به خوبی بلد است، بار دیگر ستاره لیگ لقب گیرد. شرایط اما طبق پیش بینی‌ها جلو نرفت و این بازیکن با توجه به حواشی خود در چند مرحله از ترکیب نمازی دور ماند و در نهایت نیز تحت اختیار باشگاه قرار گرفت.

آذری در مصاحبه‌ای اما آخرین راهکار برای باقی ماندن او در جمع تیمش را اعلام کرد و در ادبیاتی سخت‌گیرانه او را به تمکین از سرمربی و شرایط باشگاه دعوت کرد تا بتواند به حضورش ادامه دهد.

محسن مسلمان بعد از حضور در جلسه کمیته انضباطی هفته گذشته بار دیگر به تمرینات ذوب آهن بازگشته است و با پیراهن شماره ۱۰ در سودای بازگشت به روزهای خوب گذشته است. شاید این آخرین فرصت برای اعتماد به ستاره‌ای باشد که اگر تنها روی فوتبال تمرکز کند لیگ را تحت تاثیر خود قرار میدهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۶۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان