//
کدخبر: ۱۳۸۰۹۲ //

باور نکردنی؛ بازیکن سابق فوتبال ایران به جرم چندین سرقت مسلحانه دستگیر شد+عکس

بازیکن سابق فوتبال ایران از سوی پلیس آگاهی پایتخت بالاخره پس از چند سرقت مسلحانه دستگیر شد.

باور نکردنی؛ بازیکن سابق فوتبال ایران به جرم چندین سرقت مسلحانه دستگیر شد+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

در خبری شوکه کننده، بازیکن سابق فوتبال ایران پس از سرقت های پی در پی مسلحانه شناسایی و دستگیر شد تا فوتبال کشور در شوک فرو برود؛ چرا که پس از بررسی های پلیس پایتخت هویت مرد تحصیل کرده ای که به بهانه های مختلف از سرمایه داران سرقت به عمل می آورد در یک عملیات ضربتی فاش شد.

ماجرا از کجا شروع شد؟! پیرمرد ثروتمندی که در نیمه هایی از شب در حال قدم زدن در خیابان های منطقه 1 تهران بود با تهدید دو مرد مسلح سوار بر تیبا، تمامی اموالش به سرقت رقت رفت تا پرونده ای تازه تحت عنوان سرقت مسلحانه در دایره پلیس آگاهی گشوده شود.

-759767

سرقت مسلحانه

پس از این ماموران پلیس آگاهی پایتخت در تاریخ 12 مهر در جریان گزارش سرقت مسلحانه ای در بلوار اندرزگو قرار گرفتند تا تحقیقات برای یافتن سارقان آغاز شود؛ ادعای شاکیان به این ترتیب بود که حدود ساعت 2 بامداد دو فرد مسلح به سمت خودروی مدل بالایشان (پورشه) حمله ور شدند تا با خشونت و شلیک کردن به سمت زمین، سرنشینان خودرو را که متشکل از دو دختر و دو پسر بوده اند فراری دهند و خودرو مذکور را به سرقت ببرند!

مشخصات خودروی به سرقت رفته به تمامی واحد های گشت زنی اعلام شد تا سرنخ هایی از حضور خودروی پورشه در پمپ بنزین منطقه بومهن بدست بیاید و ماموران آگاهی با بررسی دوربین های مدار بسته بتوانند چهره سارقان را شناسایی کنند و ابعادی بسیار گسترده تر از سرقت های مسلحانه آنان را کشف نمایند!

-986788.jpg

سارق مسلح

به گزارش خبر فوری؛ تحقیقات و پرونده های باز مانده آگاهی نشان می داد که سارقان مسلح خودروی پورشه ، همان سارقان تیبا سوار بوده اند که پیش تر بر روی ماموران آب و فاضلاب منطقه بومهن نیز اسلحه کشیده بودند و از آن فاجعه تر اینکه آنها در دام بزرگ خود رایزن ویژه کشور ژاپن را هم اسیر کرده بودند تا دایره سرقت های مسلحانه آنها گسترده تر شود!

سرانجام با یافتن اطلاعات مالک خودروی تیبا سفید، شامگاه 29 مهر تیم ضربت پلیس آگاهی با یافتن مخفیگاه آنان هردو سارق مسلح را دستگیرد کرد تا آنها در بازجویی های اولیه به تمامی سرقت های خود اعتراف نمایند، اعترافی که تلخ ترین قسمتش این بود که یکی از افراد دستگیر شده از بازیکنان قدیمی فوتبال ایران بوده است! و مدارک تحصیلی چشمگیری را هم دست بر قضا دارد! هم اکنون روند بازجویی ها از آنان ادامه دارد...

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۸۰۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان