//
کدخبر: ۱۳۶۷۲۸ //

شکارچی گراز به دام افتاد

رییس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر گفت:چهار شکارچی متخلف و غیرمجاز که اقدام به شکار گراز کرده بودند در این شهرستان دستگیر شدند.

شکارچی گراز به دام افتاد
به گزارش فرتاک نیوز،

علی الشتری نژاد شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت:نیروهای یگان حفاظت اداره محیط زیست پلدختر در پی گزارش همیاران محیط زیست مبنی بر شکار غیر مجاز سه راس گراز در منطقه میانکوه شرقی این شهرستان بلافاصله به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست پس از چند ساعت عملیات تعقیب و گریز موفق به دستگیری شکارچی متخلف در ارتفاعات این منطقه شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر گفت: از این شکارچی متخلف سه راس گراز شکارشده ، یک قبضه اسلحه و مقداری فشنگ ساچمه زنی کشف و ضبط شد.

وی افزود:پرونده این شکارچیان غیر مجاز پس از بازجویی توسط واحد جرایم ضررو زیان به محیط زیست جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

الشتری نژاد خاطرنشان کرد: همچنین سه نفر شکارچی متخلف که در تنگه لیلم شهرستان پلدختر اقدام به شکار غیر مجاز کرده بودند دستگیر شدند .

رییس اداره حفاظت محیط زیست پلدختر گفت: از این متخلفان نیز یک قبضه سلاح گلوله زنی مجاز ، 30 عدد فشنگ و یک دستگاه دوربین شکاری کشف شد.

شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۶۷۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان