//
کدخبر: ۱۳۸۰۳ //

بردهای اقتصادی پرسپولیس؛ قهرمانِ خسیس!

تیم پرسپولیس توانست هفدهمین پیروزی خود را در رقابت های لیگ شانزدهم جشن بگیرد.​​​​​​​

بردهای اقتصادی پرسپولیس؛ قهرمانِ خسیس!

به گزارش فرتاک نیوز، شاگردان برانکو اکنون به کسب عنوان قهرمانی بسیار نزدیک شده اند و با یک بازی بیشتر نسبت به تیم تراکتور سازی ، با 11 امتیاز اختلاف در صدر جدول رده بندی قرار گرفته اند.

 

نکته ی قابل توجه در خصوص پیروزی های شاگردان برانکو آن است که این تیم با خط دفاعی مقتدر خود، با حداقل گل زده، حداکثر امتیازات ممکن را جمع آوری می کند. تیم پرسپولیس تا هفته ی بیست و چهارم رقابت ها، 8 پیروزی یک بر صفر کسب کرده که از نظر خساست در گلزنی، آماری کم نظیر در 16 دوره ی رقابت های لیگ برتر می باشد.

 

 نزدیک ترین رقبت سرخ پوشان در این خصوص، تیم استقلال خوزستان عبدالله ویسی بود که با پیروزی های اقتصادی خود توانست در پایان رقابت ها عنوان قهرمانی را کسب نماید. گفتنی است تیم استقلال صنعتی در پایان لیگ 8 پیروزی یک بر صفر کسب نمود و پرسپولیس در لیگ شانزدهم تا هفته 24 به این آمار دست یافته است.

 

همچنین  قرمزپوشان در لیگ جاری در حالی که 6 دیدار تا پایان لیگ باقی مانده است، تنها یک امتیاز کمتر، در مقایسه با امتیازات قهرمان فصل گذشته ی لیگ برتر کسب کرده اند . همین آمار نشان می دهد شاگردان برانکو بیش از هر زمان دیگری در 9 سال اخیر به قهرمانی نزدیک شده اند ، ضمن آنکه آنها می توانند رکورد امتیازات لیگ برتر را از آن خود کنند.

 

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۸۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان