//
کدخبر: ۱۱۶۴۹ //

انفجار در پرسپولیس قبل از دیدار با الوحده/ ذوب‌آهن امیدوار به تکرار تاریخ

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الوحده امارات می‌رود.

انفجار در پرسپولیس قبل از دیدار با الوحده/ ذوب‌آهن امیدوار به تکرار تاریخ

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:40 فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی میهمان الوحده امارات است.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در اولین دیدار خود مقابل الهلال عربستان به نتیجه تساوی یک-یک رضایت دادند و الوحده با نتیجه 2 بر یک برابر الریان قطر شکست خورد. نکته مهمی که اردوی پرسپولیس را پیش از بازی فردا تحت تأثیر قرار داده اخراج رامین رضاییان و علی علیپور از اردو است. برانکو به دلیل درگیری این دو در تمرین که البته پشت درهای بسته برگزار شده، دو بازیکن خود را به خانه فرستاد.

 

الوحده چند بازیکن خارجی در ترکیب خود دارد که سباستین، مهاجم 32 ساله آرژانتینی این تیم است و خورخه والدیویا، هافبک پیشین تیم ملی شیلی هم در خط میانی این تیم حضور دارد.

بالاژ جوجاک، مهاجم مجارستانی و ریم چانگ وو، مدافع کره‌ای دیگر بازیکنان خارجی این تیم به شمار می‌روند. هدایت این تیم بر عهده خاویر آگیره، سرمربی سرشناس مکزیکی است که حضور روی نیمکت تیم‌های ملی ژاپن و مکزیک را در کارنامه دارد.

ذوب‌آهن امیدوار به تکرار تاریخ

تیم فوتبال ذوب‌آهن که با 3 شکست پیاپی در لیگ برتر فوتبال ایران پای به لیگ قهرمانان آسیا گذاشت، موفق شد در اولین دیدار یک امتیاز در خانه العین امارات دشت کند. حالا این تیم فردا باید از ساعت 18:45 در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط عمان به مصاف الاهلی عربستان برود.

 

مدافع عنوان قهرمانی سوپرلیگ عربستان در حال حاضر در رتبه چهارم جدول لیگ این کشور قرار دارد. کریستین گراس، سرمربی سابق تاتنهام و اشتوتگارت، هدایت این تیم را بر عهده دارد. یوآنیس فتفاتزیدیس، هافبک ملی‌پوش یونانی هم تنها بازیکن اروپایی این تیم محسوب می‌شود.

 

سه بازیکن مصری، عراقی و سوریه‌ای هم در این تیم حضور دارند. الاهلی در هفته اول موفق شد بنیادکار ازبکستان را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و در صدر جدول گروه C قرار بگیرد.

 

ذوبی‌ها که سابقه صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارند، امیدوار هستند بتوانند با صعود از گروه خود بار دیگر تاریخ‌سازی کنند.

 

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۶۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان