//
کدخبر: ۱۳۷۶۱۷ //

تغییر ” برانکو ” در ترکیب ” پرسپولیس ” برای بازی با السد مشخص شد

در بازی رفت برابر السد سرمربی پرسپولیس در نبود انصاری از سیامک نعمتی در پست دفاع راست استفاده کرد که اتفاقا این بازیکن در این پست به‌خوبی جواب داد. برانکو حالا دوباره می‌خواهد از سیامک در این پست استفاده کند.

تغییر ” برانکو ” در ترکیب ” پرسپولیس ” برای بازی با السد مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس سه‌شنبه در مهم‌ترین دیدار چندسال اخیر خود باید به مصاف السد برود . سرخپوشان که در دیدار رفت با نمایش یک بازی منطقی توانستند با یک گل برابر نماینده قطر پیروز شوند و حالا تا رسیدن به فینال لیگ قهرمانان تنها یک بازی فاصله دارند. در چند روز گذشته اما چند اتفاق باعث شد که برانکو به‌شدت برای تیم خود نگران باشد. امید عالیشاه در بازی برابر السد به‌شدت آسیب دید و جای خود را به بازیکن دیگری داد. بشار رسن هم بعد از حضور در تیم ملی عراق با خبر فوت مادر خود روبه‌رو شد و به همین دلیل از عربستان راهی عراق شد تا در مراسم خاکسپاری مادر خود حضور پیدا کند. در بازی روز پنجشنبه سرخپوشان برابر نود ارومیه هم کتف کمال یک‌بار دیگر با دررفتگی روبه‌رو شد تا با این شرایط سرمربی سرخپوشان حسابی نگران وضعیت تیم خود شود.

با این حال در روزهای گذشته عالیشاه با تمریناتی که زیرنظر پزشکان تیم انجام داد توانست خود را به تمرینات گروهی برساند. کمال هم پنجشنبه‌شب کتف خود را جا انداخت تا مشکلی برای بازی کردن نداشته باشد. از طرفی روز گذشته بشار رسن هم در تمرینات پرسپولیس شرکت کرد و با سایر بازیکنان به تمرین پرداخت تا حالا برانکو در آستانه بازی برابر السد تمامی نفرات خود را برای این بازی در اختیار داشته باشد.

پرسپولیس در شرایطی برابر السد بازی خواهد کرد که در این بازی حسین ماهینی تنها غایب سرخپوشان خواهد بود. برانکو در بازی‌های لیگ اما شجاع خلیل‌زاده را به دفاع راست می‌برد و انصاری در کنار سیدجلال ۲دفاع میانی را تشکیل می‌دادند و شایان مصلح در دفاع چپ به پرسپولیس کمک می‌کرد. اما در بازی رفت برابر السد سرمربی پرسپولیس در نبود انصاری از سیامک نعمتی در پست دفاع راست استفاده کرد که اتفاقا این بازیکن در این پست به‌خوبی جواب داد. برانکو حالا دوباره می‌خواهد از سیامک در این پست استفاده کند و با بازگشت انصاری این بازیکن در دفاع چپ بازی و شجاع و سیدجلال هم در دفاع وسط برابر السد احتمالا بازی خواهند کرد؛ به‌خصوص اینکه سیامک نعمتی در مقایسه با شجاع حداقل سانترهای بهتری هم دارد!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۷۶۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان