//
کدخبر: ۱۳۶۶۹۶ //

من یک کارگر ساده هستم!

مهدی طارمی بار دیگر سیل انتقاد ها از سوی هواداران پرسپولیس را به جان خود خرید تا با جملات جنجالی اش فضایی متشنج را میان خود و سرخ ها حاصل کند.

من یک کارگر ساده هستم!
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهدی طارمی برای پرسپولیس و هواداران همانند حسی سراسر تناقض است که نمی داند عاشق باشد، یا نفرت زده؟! آنها میان خاطراتی خوش و تلخ گیر کرده اند که از یک سو درخشش های این ستاره بوشهری را به یاد می آورند و از سویی دیگر به یاد خاطرات تلخ و دلهره آور محرومیت باشگاه بوسیله رفتار مبتدیانه اش به همراه کادر مدیریتی در ذهنشان تداعی می شود.

مهدی طارمی چه بخواهد  یا نخواهد او دین بزرگی را بر گردن خود می بیند، دینی که بواسطه فروپاشی باشگاه با تصمیمات جنجالی اش همواره بر گردن خواهد داشت و یکی از فراموش نشدنی ترین افراد تاریخ این باشگاه خواهد بود که تاثیرات مثبت و منفی اش هرگز نادیده گرفته نخواهد شد!

طارمی مشخصا در دسته بندی ها و یارکشی های کودکانه فوتبال ایران، در صف کی روش دوستان قرار گرفته است، به هر حال او در این سال ها به خوبی سیاستمداری را یاد گرفته است! در زمانی مشخص که پای منافعش در میان بود خود را بزرگ پرسپولیس و برانکو را برترین مرد ایران خطاب می کرد، اما از زمانی که کلاه پروفسور را در کلاه کی روش دید، خود را یک بازیکن ساده و بی ریای تیم ملی ایران خطاب کرد! مانند مصاحبه عجیب او در پاسخ به سرنوشت پرسپولیس در لیگق قهرمانان آسیا!

به شکلی او پاسخ خبرنگاران را داد که احتمالا  فقط حنیف عمران زاده می توانست چنین عکس العملی داشته باشد، البته جملاتش هوشمندانه بود، در تیم ملی ایران کسی نباید از پرسپولیس و برانکو حرفی بزند، آقای کی روش ناراحت می شود و آن مداد قرمزش را بر روی اسمشان می کشد؛ حداقل چنین پاسخی از بازیکنی همانند طارمی که تا ابد آن رفتار عجیبش باعث عقب افتادگی پرسپولیس شد انتظار نمی رفت؛ بعید نیست در آینده ای نزدیک در چنین پرسش هایی وقتی از طارمی خواستار پاسخ در مورد آینده پرسپولیس بشوند بگوید: من یک کارگر ساده هستم! آقای کی روش حواسش به همه چیز است! خودشان نیستند، آمدند پیغامتان را می رسانم!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۶۶۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان