//
کدخبر: ۱۳۳۳۴۶ //

بررسی پرونده بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس؛ آیا او از سوی هواداران بخشیده می شود؟!

صحبت ها برای بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس به اوج خود رسیده است، او چون سروش رفیعی از لژیونری اهداف چندانی را حاصل نکرد و باز هم ساز بازگشت به تهران را کوک کرده است، اما این بار به صورت قانونی!

بررسی پرونده بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس؛ آیا او از سوی هواداران بخشیده می شود؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

جدایی مهدی طارمی در پائیز سال 1396 از پرسپولیس تهران فقط جدایی یک ستاره نبود، این جدایی به مفهوم پایانی تلخ بر رویاهای بزرگ تر سرخ ها بود که با ندانم کاری آقای خیریت و دست داشتن علی اکبر طاهری در جعل اسناد نقل و انتقالاتی سخت سزایی سخت را برای باشگاه به دنبال داشت تا پیامدهای آن همچنان سرخ ها را بیازارد!

شاید طارمی با محرومیت باشگاه میانه خوبی نداشت و دلش می خواست در روزهای خوب فقط کنار باشگاه باشد! به همین دلیل در زمان اعلام محرومیت رفت و در زمان پایان محرومیت می خواهد بازگردد! اما با چه پیشینه ای؟! آیا او متوجه هزینه هایی سنگینی نیست که باشگاه و هواداران در روزهای نبود او پرداخت کرده اند؟

طارمی در الغرافه قطر روزهای معمولی را سپری کرد، او نه فوق العاده بود و نه بد، بودن در کنار وسلی اسنایدر زیباترین بخش فوتبال او بود که به نظر می رسد پس از یکسال برایش خسته کننده و ملال آور شده است تا دلش باز هم هوای تیفوسی های استادیوم آزادی را کند و خواهان افتخار آفرینی با پرسپولیس باشد!

پرسپولیس برانکو در نبود طارمی شاید خیلی گلزنی نکرد، شاید پیروزی های پر گل را بدست نیاورد، شاید ستاره ای ملی پوش را از دست داد، اما آنها آرامشی محض را بابت داشتن مهاجمانی نه چندان سطح بالا داشتند که خیلی حسرت را به دلشان برای گلزنی نمی گذاشت! از سرمایه داران طلب دریافت پول نمی کردند و خود را بزرگ باشگاه معرفی نمی کردند و پس از هر عدم موفقیت شبانه چمدان هایشان را به مقصد کشور ترکیه نبستند! آنها هرگز به پرسپولیس لطمه نزدند، بلکه چون یک سرباز تا امروز برای تیم خود جنگیده اند

نهایت مهدی طارمی با نمایش های قابل تحسینش در لیگ های کشور های عربی است، او خودش دیگر این واقعیت را پذیرفته است، چرا که پس از جام بیست و یکم او هیچ پیشنهاد خوبی نداشت تا مجبور شود در همان الغرافه باقی بماند! او حالا تفاوت الغرافه با پرسپولیس را متوجه شده است! کسی در آنجا لیلی به لالایش نمی گذارد! همانگونه که در هفته گذشته سخت مورد انتقاد مفسرین لیگ ستارگان قطر قرار گرفت و با شدید ترین لحن ها به او حمله شد! برخلاف آنچه که در پرسپولیس در اوج شاهکارهای عجیب او برایش از سوی هواداران صورت پذیرفت!

فیلش هوای هندوستان را کرده است! برانکو هم چندان بدش نمی آید ستاره با کیفیت گذشته اش را باز هم در آسمان تاکتیکی خود داشته باشد، اما آیا هواداران باز هم به او فرصت می دهند؟! آیا اصلا با حضور او در پرسپولیس موافقت خواهند کرد؟!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۳۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان