//
کدخبر: ۱۳۶۵۹۲ //

بیاتلو: امیدوارم پرسپولیس به فینال آسیا صعود کند

بیاتلو: سرمربی نود ارومیه با حضور در نشست خبری به توضیح شرایط تیمش پیش از جدال با پرسپولیس پرداخت.

 بیاتلو: امیدوارم پرسپولیس به فینال آسیا صعود کند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرمربی جوان تیم نود ارومیه در مرحله یک هشتم جام حذفی پذیرای پرسپولیس و شاگردان برانکو ایوانکوویچ خواهد بود تا تاریخی ترین بازی این تیم که هفتمین سال تاسیس خود را پشت سر می‌گذارد، برگزار شود.

سرمربی نود ارومیه در ابتدای صحبت‌های خود گفت: ابتدا به باشگاه پرسپولیس بابت موفقیت در آسیا تبریک می‌گویم و امیدوارم آنها موفق به حضور در فینال این رقابت‌ها شوند. تیم ما بازی اول لیگ دسته اول را به خاطر انتقال به ارومیه از دست داد و در بازی دوم هم بدون سرمربی بازی کرد و زمانی که من آمدم سعی کردیم شرایط را خوب کنیم.

وی افزود: باشگاه نود از سال ٩٠ با یک مدرسه فوتبال کار شروع کرد. مهم‌ترین هدف ما این است که این بازیکنان که در تیم رشد کردند دیده بشوند. در تلاش هستیم بازی آبرومندانه‌ای به نمایش بگذاریم.

او تاکید کرد: تیم ما به خاطر این که سال ٩٠ تشکیل شد اسمش نود است و سعی می‌کنیم ٩٠ دقیقه خوب بازی کنیم. بازی در ورزشگاه آزادی سخت است و ما سعی کردیم با صحبت با بازیکنان، آنها را برای بازی آماده کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیمش توان ۹۰ دقیقه بازی کردن را دارد؟ گفت: تلاش می‌کنیم ۹۰ دقیقه بازی کنیم. تا امروز  پول نگرفته‌ایم و مسئولان شهر هزینه‌های سفر ما را پرداخت کرده‌اند.

سرمربی تیم نود ارومیه با اشاره به حضور شاگردانش در ورزشگاه آزادی خاطر نشان کرد: طبیعی است که حتی بازیکنان باتجربه در میادین بین‌المللی هم برای‌شان بازی کردن در ورزشگاه آزادی سخت است چه برسد به بازیکنان ما که خیلی کم‌تجربه هستند. امیدوارم که بتوانیم با حضور تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نمایش خوبی داشته باشیم. تیم ما تا اینجای فصل دریافتی نداشته است، اما خوشبختانه با مدیریت آقای بهاری و حمایت مسئولان شهر هزینه رفت و آمد و اسکان تیم پرداخت می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۶۵۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان