//
کدخبر: ۱۳۵۳۳۱ //

خط و نشان تیم دسته اولی برای پرسپولیس

نود ارومیه به اولین پیروزی خود در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور دست یافت.

خط و نشان تیم دسته اولی برای پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال نود ارومیه فصل را با 6 و 4 گل خورده به ترتیب مقابل تیم‌های پرسپولیس پاکدشت و گل گهر سیرجان آغاز کرده بود، در سه هفته اخیر نشان داد که چه تیم خوبی هستند و بامتوقف کردن مدعیان، خط و نشانی جدی برای پرسپولیس، رقیب جام حذفی خود کشیدند.

تیم کم ستاره و متحد این روزهای غرب کشور، موفق شد تیم میلیاردی و مدعی آلومینیوم اراک را شکست دهد و همین موضوع، سبب نگاه ویژه به تیم ارومیه‌ای گشته است. نود ارومیه در بازی با آلومینیوم اراک علاوه بر یک گل زده، یک گل آفساید نیز به ثمر رساندند تا نشان دهند چقدر نسبت به حریف برتر بودند.

تیم جوان وحید بیاتلو به چغرترین تیم لیگ یک امسال نیز معروف است. آنالیز این تیم بسیار سخت است زیرا اکثر افراد این تیم را بازیکنان کم نام و نشان شکل داده‌اند و نکته مهم‌تر، مربی این تیم است که باتوجه به انرژی جوانی، به خوبی از بازیکنان در میدان استفاده می‌کند.

به هر حال نود ارومیه تحت هدایت بیاتلو سیر صعودی را طی می‌کند و ارومیه‌ای‌ها امیدوارند تیم‌شان در بازی با پرسپولیس نیز بازی دلچسبی را ارائه دهد و از فوتبال ارومیه دفاع کند. باید منتظر نشست و دید که نود ارومیه با بیاتلو، تیم شگفتی‌ساز امسال خواهند شد یا خیر!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایلنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۵۳۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان