تاریخ انتشار: 1397/07/20 17:41
کد خبر: 126580

درخشش ستاره با انگیزه پرسپولیس + عکس

هافبک موفق پرسپولیس طی فصل جاری در تلاش است تا بتواند شانس بزرگ خود برای حضور در اولین تورنمنت بین اللملی ملی‌اش را افزایش دهد.
درخشش ستاره با انگیزه پرسپولیس + عکس

احمد نوراللهی در فصل شانزدهم در شرایطی از پرسپولیس برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی جدا شد که در کنار دریافت مجوز کارت پایان خدمت، در صدد  راهیابی به لیست تیم ملی بود. 

مشکلات کارت پایان طی سالیان اخیر به یکی از مصائب کارلوس کی روش برای دعوت از بازیکنان مدنظرش تبدیل شده بود و نوراللهی قصد داشت با انجام آن شانس حضورش در تیم ملی را افزایش دهد. هرچند با بدشانسی بزرگی در این راه مواجه شد و محرومیت تراکتورسازی مدت‌ها او را از بازی کردن محروم کرد.

نوراللهی در بازگشت به پرسپولیس هم همان انگیزه همیشگی را دنبال کرد و همین اتفاق هم باعث شد تا در اولین نمایش خود علیرغم شکست 4 گله برابر الهلال عربستان در نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان عنوان برترین بازیکن زمین را به خود اختصاص دهد. شماره هشت پرسپولیس اما فصل جاری را با درخشش بیشتری دنبال کرد که ماحصل آن قرار گرفتن در لیست تیم ملی در آستانه جام ملت‌ها بود. حضوری که می‌تواند شانس او برای قرار گرفتن در جمع نفرات حاضر در امارات برای این تورنمنت را افزایش دهد.

نوراللهی که برای دستیابی به هدف بزرگ خود رقبای سرسخت و ستاره‌ای را پیش رو می‌بیند امیدوار است بتواند در نهایت با نمایش توانایی خود کی روش را برای تداوم حضور در اردو متقاعد کند. هرچند با حضور نفراتی مثل سعید عزت اللهی و امید ابراهیمی که با درخشش در جام جهانی به جزو جدایی ناپذیر تیم ملی تبدیل شده اند کار را برای او سخت خواهد کرد و علی کریمی از استقلال را هم روبروی خود می‌بیند. 

عکس: امیرحسین خیرخواه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3exmba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری های خوبی از مصدومیت بازیکنان پرسپولیس به گوش می رسد!