//
کدخبر: ۱۳۶۵۸۲ //

اختلافات رئال مادرید با فدراسیون فوتبال اسپانیا بالا گرفت

قرار است تیم‌های بارسلونا و خیرونا در هفته بیست و یکم لالیگا اسپانیا در ایالت متحده به مصاف هم بروند.

اختلافات رئال مادرید با فدراسیون فوتبال اسپانیا بالا گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

 در حالی که فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از مدت‌ها بررسی بالاخره حکم به بازی بارسلونا و خیرونا در خارج از این کشور داد، باشگاه رئال مادرید در بیانیه‌ای با این حکم مخالفت کرد.

در همین خصوص مسئولان باشگاه کهکشانی‌ها نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اسپانیا ارسال کرد که در آن اظهار داشت: این باشگاه با دیدار بارسلونا و خیرونا که قرار است در ایالت متحده آمریکا برگزار شود مخالف است. در این بیانیه آمده است که چهار باشگاه آمریکایی هم مخالف این بازی در کشورشان هستند و معترض شده‌اند که بازی‌های لالیگا باید در کشور خودشان برگزار شود.

barcelona---girona-283028

 

همین اوایل سال جاری بود که خاویر تباس برنامه بلند پروازانه خود را در آمریکا طرح ریزی کرد، اما این کار او تبعاتی هم در پی داشت؛ از ان زمان مشکلات بسیاری برایش بوجود آمد. جالب اینجاست که یکی از مخالفان جدی این کار تباس، اینفانتینو رئیس فیفا است.

به گزارش AS، تباس برای این بازی باید از تعدادی سازمان‌ها از جمله شورای ورزش اسپانیا، وزارت امور خارجه، فدراسیون فیفا و فدراسیون ایالت متحده حکم تایید بگیرد تا برای برگزاری این دیدار مشکلی نداشته باشد. البته بعید به نظر می‌رسد تباس به جز رئال مادرید مخالف دیگه‌ای داشته باشد. اما به نظر می‌رسد موافقت کهکشانی‌ها برای انجام این بازی لازم باشد.

این مسابقه قرار است در اواخر ماه ژانویه برای کسب درآمد زدایی و پیشرفت ورزشی بازیکنان در فوتبال برگزار شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۶۵۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان