//
کدخبر: ۱۲۹۷۵۸ //

جلسه مهم تاج با رئیس فیفا؛ دو خواسته از اینفانتینو

رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه با رئیس فیفا برای دو موضوع مهم رایزنی خواهد کرد.

جلسه مهم تاج با رئیس فیفا؛ دو خواسته از اینفانتینو
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه با کمیته رسانه ای فدراسیون فوتبال خبر از ملاقات با اینفانتینو در حاشیه کمیته مسابقات فدراسیون جهانی فوتبال داد.

مهدی تاج در این باره و با اشاره به جزییات درخواست های خود از رئیس فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا گفت: در جلسه کمیته مسابقات، رئیس یوفا، فیفا و اعضای کمیته حضور دارند. از آقای اینفانتینو وقت گرفتم تا با ایشان درباره دو موضوع مهم صحبت کنم.

وی ادامه داد: بحث اول ما موضوع میزبانی مسابقات قهرمانی فوتسال جهان در سال ۲۰۲۰ است. ما برای میزبانی در این مسابقات جدی هستیم و احساس می کنم همه شرایط را داریم. هتل ها و سالن ها ما بعد از بازدید تایید شد و ما هتل و سالن های مناسبی داریم و دلیلی وجود ندارد که میزبانی را به ما ندهند. خیلی نگران هستند که اتفاقی رخ دهد و ما می خواهیم این نگرانی را رفع کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه خاطر نشان کرد: بحث دوم درباره یک تفاهم نامه با فدراسیون جهانی است. ما مبلغی از فیفا طلب داریم که این مبلغ باید به ما پرداخته شود و اگر نرسد، حیات ما سخت می شود. به دنبال یک تفاهم نامه هستیم تا بدهی های ارزی خود را از طریق فیفا پرداخت کنیم. اگر این موضوع امضا شود، مبلغی نزدیک به ۱۲۰ هزار دلار هزینه هتل های بازی با بولیوی است که پرداخت می شود که با اجرایی شدن این تفاهم نامه، این مبلغ را می خواهیم از محل مطالبات خود پرداخت کنیم. البته مبالغ دیگری نیز برای پرداخت وجود دارد که در صورت نهایی شدن این تفاهم نامه، آن را پرداخت می کنیم.

صحبت های مهدی تاج نشان می دهد که جلسه او با اینفانتینو ارتباطی با موضوع بازنشسته ها و دخالت فیفا ندارد و رئیس فدراسیون فوتبال در این جلسه به دنبال حل دو مشکل بزرگ فوتبال و فوتسال ایران است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۷۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان