//
کدخبر: ۱۰۵۶۶۷ //

پا‌ به‌ توپ شدن پوتین و اینفانتینو با کت‌وشلوار در پارک فوتبال مسکو + عکس

رئیس‌جمهور روسیه با پای پیاده از کاخ کرملین به پارک فوتبال مسکو رفت و با همراهی رئیس فیفا با بچه‌های تیم قهرمان یتیم‌خانه‌های جهان تحت هدایت ستاره‌های مشهور دنیای فوتبال بازی کردند.

پا‌ به‌ توپ شدن پوتین و اینفانتینو با کت‌وشلوار در پارک فوتبال مسکو + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از خبرگزاری دولتی روسیه (تاس)، ولادیمیر پوتین امروز (پنجشنبه) با جانی اینفانتینو در پارک فوتبال ویژه جام جهانی 2018 در میدان سرخ مسکو حضور یافتند و رئیس‌جمهور شروع یک بازی را در اختیار تیم توتم (قهرمان 2 دوره رقابت‌های یتیم‌ خانه‌ها و مدارش شبانه‌روی جهان) قرار داد. این تیم روز گذشته نیز با بازیکنان تیم ملی فوتبال پرتغال تمرین کوتاهی انجام داده بودند.

تیم‌های این بازی تشریفاتی را لوتار ماتئوس، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال آلمان و قهرمان جام جهانی 1990 و رونالدو، قهرمان 2 دوره جام جهانی فوتبال هدایت می‌کردند. کارلوس پویول، ملی‌پوش پیشین اسپانیا در ترکیب یک تیم بازی می‌کرد و ایگور کاسیاس، دیگر بازیکن اسپانیایی نیز در ترکیب تیم مقابل حضور داشت.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به طور مستقیم از کاخ کرملین با کت‌وشلوار و بدون کراوات به پارک فوتبال میدان سرخ مسکو با پای پیاده آمد. پیش از آغاز بازی تشریفاتی پوتین و اینفانتینو از این پارک فوتبال که جام جهانی نیز در آن به نمایش گذاشته شده است دیدن کردند. آنها سپس به سمت شبیه‌ساز فوتبال رفتند و تمرین بچه‌ها را تحت‌نظر گرفتند. پوتین و اینفانتینو همچنین پشت ضربه پنالتی به سمت دروازه‌بان ربات نیز ایستادند که ضربه‌های اول آنها ثمری نداشت. رئیس‌جمهوری روسیه ضربه دوم خود را تبدیل به گل کرد اما اینفانتینو باز هم ناکام ماند.

1397040715265259414588264

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۵۶۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان