//
کدخبر: ۱۳۶۳۳ //

ستاره خط میانی استقلال این روزها درخشان‌تر از همیشه می‌درخشد

هافبک دفاعی آبی پوشان با ثبت یک پاس گل دیگر در کارنامه اش روند درخشان خود در ترکیب استقلال را برابر سایپا ادامه داد.

 ستاره خط میانی استقلال این روزها درخشان‌تر از همیشه می‌درخشد
به گزارش فرتاک نیوز،

 امید ابراهیمی در ترکیب استقلال نه تنها نقش فرمانده آبی پوشان را ایفا می کند و نبض بازی این تیم را در دست دارد، بلکه از جمله بازیکنان موثر استقلال در گلزنی و یا ارسال پاس گل نیز هست. روند تاثیر گذاری ابراهیمی مربوط به این فصل نیست و کاپیتان جدید آبی ها در دو فصل گذشته نیز در این موضوع نمایش درخشانی در ترکیب استقلال داشت.

 

ابراهیمی در چهار دیدار اخیر استقلال برابر الاهلی، التعاون، سیاه جامگان و سایپا با ثبت 2 گل و 2 پاس گل، یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده تا در کنار همه وظایف تعیین شده اش در مرکز زمین، کمک حال خط حمله آبی ها نیز باشد.

 

سر حال بودن ابراهیمی در دیدار با سایپا یکی از مهم ترین دلایل برد استقلال بود و هافبک مورد علاقه منصوریان در جریان بازی بارها توانست با پاس های قطری خود پایه گذار حملات آبی پوشان باشد و ضد حمله های این تیم را طراحی کند. با درخشش این بازیکن در سال های گذشته مطمئنا با فرا رسیدن روزهای پایانی فصل باز هم موضوع تمدید قرارداد او تبدیل به یکی از مطالبات هواداران استقلال خواهد شد و مطمئنا این بار مدیران استقلال که سه سال است نتوانسته اند به تعهدات خود نسبت به او عمل کنند، در این مسیر کار سختی خواهند داشت.

امید ابراهیمی در اولین بازی آسیایی استقلال نیز با وجود شکست این تیم گلی زیبا به ثمر رساند که کاندیدای گل برتر هفته اول لیگ قهرمانان آسیا نیز شده بود.

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۶۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان