//
کدخبر: ۱۳۶۲۵۶ //

ترکیب احتمالی ایران مقابل بولیوی + عکس

شاگردان کی روش برای اولین بار پس از جام جهانی امشب در ورزشگاه آزادی به میدان می روند.

ترکیب احتمالی ایران مقابل بولیوی + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم ملی کشورمان این روزها دومین اردوی تدارکاتی خود برای حضوری قدرتمند در جام ملت های آسیا 2019  را پیگیری می کند.

در همین راستا شاگردان کی روش امشب در دیداری دوستانه به مصاف بولیوی خواهند رفت؛ این اولین حضور ملی پوشان در ورزشگاه آزادی پس از جام جهانی نیز می باشد و به همین خاطر فدراسیون فوتبال حضور تماشاگران را رایگان اعلام کرده است.

هر چند که بولیوی در مقایسه با رقبای این روزهای کره جنوبی، ژاپن و حتی همگروهی ما عراق در بازی های دوستانه چندان قدرتمند نیست، اما با توجه به توانایی های بالای بازیکنان بولیوی شاهد بازی درگیرانه و فیزیکی از جانب بازیکنان دو تیم خواهیم بود.

موفقیت در جام ملت های آسیا یکی از اصلی ترین اهداف فدراسیون فوتبال کشورمان می باشد و جامعه ورزشی ایران امید بالایی به قهرمانی در امارات دارد، بر همین اساس هم بود که با تمدید قرارداد کارلوس کی روش موافقت شد و فدراسیون به تمام خاص های این مربی تن می دهد.

البته کارلوس کی روش نیز در این سال ها نشان داده برخلاف حواشی بسیاری که دارد مربی کار بلدی است و می تواند در دیدارهای بزرگ تعیین کننده باشد، مرد پرتغالی هم به خوبی شرایط موجود فوتبال ایران را درک کرده و با فراخواندن اکثر بازیکنان آماده  اردوی های خود را پیش می برد، او حتی خداحافظی سردار آزمون را نیز زیر سیبیلی رد کرد تا مهاجم مورد علاقه اش را در جام ملت ها  در اختیار داشته باشد.

به نظر می رسد کی روش برای بازی امشب از ابتدا اکثر نفرات اصلی خود را به زمین بفرستد و در نیمه دوم با تغییرات خود سایر نفرات را محک بزند، البته با توجه به مصدومیت پورعلی گنجی یکی دو تغییر اجباری به نظر می رسد.

iran-890481

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران

 دیدار دو تیم ایران و بولیوی از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۶۲۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان