//
کدخبر: ۱۳۵۸۷۷ //

هندرسون و تشریح تفاوت های کلوپ و ساوتگیت

جوردن هندرسون، هافبک انگلیسی لیورپول در مورد تفاوت های گرت ساوتگیت و یورگن کلوپ صحبت کرد.

هندرسون و تشریح تفاوت های کلوپ و ساوتگیت
به گزارش فرتاک نیوز،

هندرسون 28 ساله معتقد است آنها در اردوی تیم ملی آزادی عمل بیشتری برای ابراز عقاید خود دارند اما در لیورپول معمولا آنها باید نظرات یورگن کلوپ را عملی سازند.

جوردن هندرسون گفت: "ساوتگیت رهبری بیشتری در بین گروه بازیکنان داشته و از آنها برای نشان دادن قدرت رهبری در داخل یا خارج میدان، از تفکرات ذهن خود در جلسات برای خودشان صحبت کنند.

در لیورپول کلوپ تقریبا خودش همه کار را انجام می دهد و ما فقط از او پیروی می کنیم. البته ما هنوز در لیورپول رهبرانی هستیم که پیام های خود را به گوش همه می رسانند اما اغلب این صحبت ها شنیده نمی شود و ما فقط کاری را انجام می دهیم که کلوپ می گوید.

این 2 رویکرد کاملا متفاوت است اما از زمانیکه ساوتگیت هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته شرایط تغییر کرده و ما همه ایده های او را پذیرفته ایم. من فکر می کنم گروه بازیکنان تیم ملی در چند سال گذشته قوی تر گشته و با هم متحد شده اند.

در این میان ساتوگیت نیز تاثیر مثبتی داشته و همه بازیکنان رابطه بسیار خوبی با او دارند. اگر از هر یک از بازیکنان انگلیس سوال کنید اطمینان دارم هستم که آنها می گویند که می توانند درباره هر چیزی صحبت کنند."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۵۸۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان