//
کدخبر: ۱۳۵۷۶۵ //

گربه سیاه رضاییان از پرسپولیس تا تیم ملی

صادق محرمی در اولین حضورش در فوتبال اروپا اکنون این شانس را دارد تا با دنبال کردن مسیری که طی این سه سال پیموده به پیراهن تیم ملی نیز دست یابد.

 گربه سیاه رضاییان از پرسپولیس تا تیم ملی
به گزارش فرتاک نیوز،

وقتی از ملوان راهی پرسپولیس شده بود کمتر کسی می‌توانست با توجه به حضور حسین ماهینی و امیدواری برای ادامه همکاری رامین رضاییان دل به درخشش او ببندد. رضاییان اما راهی ترکیه شده بود و نقل و انتقالات نیز طبق انتظار برانکو پیش نرفته بود تا ماهینی نیز با قابلیت بازی در پست‌های دیگر شانس را برای صادق محرمی و حضور در ترکیب مهیا کند.

با بازگشت رامین رضاییان اما شرایط برای این بازیکن جوان و کم تجربه سخت‌تر شد؛ خصوصا اینکه در چند بازی ابتدایی با نیمکت‌نشینی و عدم اعتمادبنفس همه را ناامید کرده بود.

برانکو اما یکبار دیگر جادو کرده و بعد از اینکه از محسن مسلمان به عنوان یک بازیکن تمام شده یک مدعی و ستاره ساخت، اینبار بازیکن جوان تیمش را از نظر ذهنی و بدنی در قامت مدعی اول سمت راست دفاعی معرفی کرد. جایی که ماهینی تغییر پست داد و رضاییان نیز با تمام محبوبیت و کیفیت فنی‌اش مجبور به پذیرش نیمکت نشینی و در ادامه جدایی از این تیم شد.

رضاییان راهی فوتبال اروپا شد تا اینبار در تیم ملی بی‌رقیب باشد و همینطور هم شد و در جام جهانی روسیه سه حضور فیکس را به نام خود کرد و نظرها نیز تا حدود زیادی به او مثبت شد اما بار دیگر یک انتخاب اشتباه باعث شد تا او هم برچسب لژیونر و هم حضور در لیست تیم ملی را در شرایط فعلی از دست بدهد.

محرمی با اولین تجربه حضورش در فوتبال اروپا اکنون به تیم ملی نیز دعوت شده و کارلوس کی‌روش ترجیح داده با توجه به حضور فعال او در ترکیب دیناموزاگرب شانس را به این مدافع جوان و جاه‌طلب بدهد. گربه سیاه رامین رضاییان طی سه سال اخیر با تلاش و تکیه بر روحیه حرفه‌ای گری و تمکین از سرمربی در مسیر دستیابی به پیراهن تیم ملی در جام ملت‌های آسیا قرار دارد و باید دید قادر به عبور از این مرحله نیز خواهد بود یا نه.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۵۷۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان