//
کدخبر: ۱۳۵۵۸۸ //

آغاز روزهای دشوار کواچ در مونیخ؛ اینجا کسی حوصله ناکامی ندارد!

شرایط برای نیکو کواچ مساعد نیست و او نیاز به ایجاد تغییراتی سریع در بایرن مونیخ دارد.

آغاز روزهای دشوار کواچ در مونیخ؛ اینجا کسی حوصله ناکامی ندارد!
به گزارش فرتاک نیوز،

من از نیکو کواوچ تا آخرین قطره خون دفاع خواهم کرد؛ اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، روز دوشنبه در مصاحبه ای با مجله کیکر تأکید کرد استرس ایجاد شده برای کواچ باید تبدیل به آرامش شود.

بعد از سپری شدن 4 بازی بدون کسب پیروزی، انتقادها از کواچ افزایش یافته و عدم فعالیت در بازار نقل و انتقالات و همچنین فرسودگی بازیکنان کلیدی از دلایل این نتایج عنوان شده است.

با این حال و با وجود حمایت مستمر از مهم ترین مرد در باشگاه، موقعیت کواچ 46 ساله مبهم تر از ظاهر بیرونی ماجرا است و منابع نزدیک به رختکن بایرن از افزایش تردیدها در مورد شایستگی های این سرمربی جوان سخن می گویند.

اینجا کسی حوصله ناکامی ندارد!

در وهله اول پیدا کردن افرادی که با تاکتیک های کواچ مخالف هستند دشوار نیست و به عنوان مثال هم خامس هراسی از آشکار ساختن نارضایتی خود نداشت و این موضوع در بین بازیکنان جوان تر هم رواج پیدا کرده است.

در حقیقت بدون کسب موفقیت، وجود انسجام در باشگاه چند بعدی بایرن کار دشواری است و بعد از تمجیدهای اولیه به خاطر تغییر در رژیم غذایی و توجه دقیق به جزئیات دفاعی در زمین، کواچ به عدم وجود خلاقیت در یک سوم پایانی و استفاده از روش های معمول و ویژگی های فردی بازیکنان متهم شده است.

به نظر می رسد بایرن کواچ قادر به ایجاد خلاقیت در بخش هجومی نیست و این اتفاق به عنوان مثال در دیدار برابر گلادباخ که آنها از حریف عقب بودند و نمی توانستند شانس های مسلم گلزنی ایجاد کنند هویدا شد.

اینجا کسی حوصله ناکامی ندارد!

یک منبع آگاه در این رابطه گفت: "کواچ در بهبود سطح آمادگی جسمانی و سازمان دفاعی موفق بوده اما بازیکنان انتظار خلق راه حل های جدید در بخش هجومی را از او داشتند و مت هوملس نیز بعد از بازی با گلادباخ اشاره به عدم وجود تاکتیک های خطرناک در فضا داشت."

کارلو آنچلوتی تنها یک سال قبل و پس از آنکه بازیکنان بایرن در مورد آرامش بیش از حد او در تمرینات و ترکیب عجیبی که او برای شکست 0-3 مقابل پاری سن ژرمن استفاده کرده بود صحبت کردند شغل خود را از دست داد.

البته هنوز تنش مشابهی میان کواچ و بازیکنان وجود ندارد اما وی در خطر از دست دادن اعتماد بازیکنان در مورد ایده های فوتبالی و ایجاد تعادل مورد مدیریت بازیکنان است و منبع آگاه در مورد عدم اطمینان نیمی از بازیکنان به کواچ سخن گفت.

البته نیکو کواچ تجربه کمی در زمینه بازی ترکیبی دارد اما فرانکفورت تحت هدایت او از نظر فیزیکی و روحیه جمعی شرایط موفقی داشت، پس شاید نیاز داشتن به زمان برای کار کردن با ترکیب با استعدادتر در مورد او اجتناب ناپذیر باشد.

اینجا کسی حوصله ناکامی ندارد!

اگرچه حمایت هوینس می تواند در کوتاه مدت به سود کواچ باشد اما بازیکنان نیاز به پاسخ مناسب دارند و بعد از 3 ماه شروع به کار، کواچ باید ثابت کند که او گزینه مناسبی برای هدایت بایرن راست. برای عدم اتمام سلطنت کواچ در همان بدو آغاز، پیدا کردن راه های فوری برای پاسخگویی به نیازهای تاکتیکی و نارضایتی بازیکنان اهمیت حیاتی دارد.

همانطور که کواچ همه چیز را خوب می داند، زمان فقط برای کسانی که در مونیخ برنده می شوند وجود دارد و گاهی حتی این فرصت نیز در دسترس کسی نیست.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۵۵۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان