//
کدخبر: ۱۳۵۴۰۹ //

ادامه فرمانروایی سرمربی تیم ملی

تیم ملی کشورمان در دومین فیفا دی پس از جام جهانی این روزها تمرینات خود را به صورت منظم برای حضوری قدرتمند در جام ملت های آسیا 2018 پیگیری می کند.

ادامه فرمانروایی سرمربی تیم ملی
به گزارش فرتاک نیوز،

در همین راستا یکی از نگرانی های جامعه ورزشی ایران برای فتح جام ملت های آسیا 2019 برگزاری دیدارهای تدارکاتی مناسب برای ملی پوشان کشورمان است، شاگردان کی روش در حالی اواسط این هفته به مصاف بولیوی می روند که درگیر هم گروهی ما عراق دو روز قبل به مصاف آرژانتین رفت و تیم هایی چون کره جنوبی و ژاپن نیز برنامه تدارکی بسیار مناسب تری را نسبت به ما برنامه ریزی کرده اند.

اما تیم ملی کشورمان برای رسیدن سفر به امارات باید حواشی و موانع زیادی را  پشت سر بگذارد، که البته اکثر این موانع هم از دل خود تیم ملی و اعضا آن بیرون می آید.

کی روش در چند روز اخیر گاه خود به عنوان مربی دروازه بانان ظاهر شد  و گاه از روی سکوهای ورزشگاه آزادی نظاره گر تمرینات شاگردان تیمش بود، اما در این بین حضور فردی ناشناس در تمرینات تیم ملی یکی از عجیب ترین خبرهایی بود که در طول هفت سال و نیم حضور کی روش در ایران شنیده ایم، حتی پس از گذشت چند روز از این اتفاق سایت رسمی فدراسیون نیز هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداد تا موضوع پیچیده تر شود.

-138877

 

پس از پرسوجوهای فراوان اصحاب رسانه در محل تمرینات تیم ملی، به گفته مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال فرد اضافه شده،  مانوئل، مسئول عملیاتی جدید تیم ملی است.

گویا مسئول عملیاتی همان سرپرست خودمان است و کی روش برای این که تیمش با حواشی جدیدی رو به رو نشود این اسم را برای این پست در نظر گرفته است، به این ترتیب باید مانوئل که فردی به ظاهر پرتغالی است را جانشین افشین پیروانی بدانیم، به نظر می رسد پس از محرومیت افشین پیروانی، کی روش دیگر به افراد ایرانی اطمینان ندارد و برای سرپرست نیز شخصی خارجی را در نظر گرفته است.

-423921

 

اما آیا شخصی که تازه وارد جامعه ورزشی ایران شده توانایی هماهنگی کارهای داخلی تیم ملی را دارد، اصلا مگر می شود که سرپرست یک تیم ملی از کشور دیگری باشد؟ با توجه به اتفاقات اخیر به نظر می رسد پادشاهی کی روش در فوتبال ایران همچنان ادامه دارد. حضور مانوئل یکی از شروط مرد پرتغالی برای تمدید قرارداد بوده است، قطعا این اقدام سرمربی تیم ملی از جانب منتقدانی مانند چون علی کریمی بی پاسخ نخواهد ماند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۵۴۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان