//
کدخبر: ۱۲۳۰۵۹ //

درخواست کمک اضطراری برانکو از کی روش!

برانکو ایوانکوویچ سرمربی باشگاه پرسپولیس در آستانه دیدار حساس برگشت مرحله 1/4 نهایی برابر الدحیل با جدایی بازیکنان ملی پوش تیم خود و حضورشان در اردوی تیم ملی موافقت کرد!

درخواست کمک اضطراری برانکو از کی روش!
به گزارش فرتاک نیوز،

برانکو ایوانکوویچ در فوتبال ایران به عنوان شخصیتی محتاط و به دور از حاشیه و جنجال شناخته می شود، این روش او در دوران حضورش بر روی نیمکت تیم ملی دنبال می شد و امروز هم بر طبق همان سیاست ها به پیش می رود.

در فصل گذشته بود که دو مربی خارجی و محبوب کشور به یکباره دچار چالش جدی با یکدیگر شدند تا کی روش به تندی هرچه تمام تر علیه برانکو بتازد و برانکو نیز در پاسخ آتشی به وسعت حملات این مربی پرتغالی را به دروازه های تیم ملی هدایت کند تا در آخر فدراسیون و مدیران سرخپوشان برای پایان دادن به این جنگ روانی ها وارد عمل شوند.

مشکل آنها از ابتدا همان چیزی بود که سرمربی کروات پرسپولیس نسبت به آن موضع نرمی از خود نشان داد! حضور بازیکنان ملی پوش در اردوی تیم ملی و حضور هرچه بیشترشان در این اردو به لحاظ هفتگی، چرا که کی روش معتقد بود بازیکنان تیم ملی از آمادگی مطلوبی به لحاظ بدنی برخوردار نیستند و در باشگاه ها به شکلی ضعیف و بد تمرین می کنند و باید زمان بیشتری را در اردو های تیم ملی برای بدست آوردن آمادگی صرف کنند که متقابلا برانکو معتقد بود باشگاه ها به ستارگان خود وابسته هستند و حضور طولانی آنها در اردوی تیم ملی موجب برهم خوردن برنامه باشگاه ها می شود و آنها قربانی برنامه هایی کی روش خواهند بود!

این دیدگاه ها برای چندین سال در میان مربیان لیگ برتری حکم فرما بود که در نهایت ساعاتی پیش برانکو در تصمیمی به دور از انتظار و عجیب موافقت خود را با حضور پیش از موعد بازیکنان تیم ملی در اردو های کی روش اعلام کرد تا آتش بسی غیر منتظره از سوی ایوانکوویچ در جدال با کی روش برقرار شود.

این تصمیم برانکو در شرایطی رسانه ای شد که تا سه هفته دیگر او باید تیمش را در شرایط بازی برگشت برابر الدحیل قرار دهد و بی شک عدم حضور ملی پوشان که جز کلیدی ترین مهره های سرمربی کروات پرسپولیس هستند یکی از نقاط ضعف ترکیب سرخ ها خواهد شد! زیرا آنها تنها 5 روز پیش از دیدار برابر الدحیل به اردوی تیم خود اضافه خواهند شد.

به نظر می رسد این رفتار برانکو تنها یک دلیل داشته باشد! او می خواهد از شیوه تمرین دهی کی روش کمک بگیرد و بازیکنانش را در شرایط بازی قرار دهد! پیش تر به صراحت برانکو اعلام کرده بود که شیوه کاری کی روش را می پسندد، زیرا او از متد های روز استفاده می کند! بنابراین می توان اینگونه نتیجه گرفت که برانکو در ازای در اختیار قرار دادن بازیکنان به کی روش، خواهان قرار گرفتنشان در آمادگی مطلوب بوسیله سرمربی تیم ملی است!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۳۰۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان