//
کدخبر: ۱۳۴۷۷۸ //

مدافع تیم ملی: تفاوت بازی‌های دوستانه ما و رقیبانمان کاملا واضح است

مدافع تیم ملی می‌گوید با توجه به این که نمی‌شود با تیم‌های درجه یک بازی کرد، تیم ملی نباید فرصت بازی با تیم‌های درجه دو و سه را از دست بدهد.

مدافع تیم ملی: تفاوت بازی‌های دوستانه ما و رقیبانمان کاملا واضح است
به گزارش فرتاک نیوز،

روزبه چشمی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران در تمرین امروز این تیم گفت: از روز گذشته کل بازیکنان جمع شدند و امیدوارم تمرین خوبی داشته باشیم و به اهدافی که کادر فنی دارند برسیم. بازی‌های دوستانه به ما در راه جام ملت‌ها کمک می‌کند. ما یک فیفا دی دیگر را هم از دست می‌دهیم. هرچه بازی‌های دوستانه ما بیشتر باشد به ما کمک بیشتری می‌شود و بازی با بولیوی هم به ما کمک می‌کند.

او ادامه داد: رقابت در تمام خطوط تیم ملی وجود دارد. رقابت هم انگیزه بازیکنان را بیشتر و هم کار را سخت‌تر می‌کند. باید در همه پست‌ها تلاش کنیم تا نظر کادر فنی را جلب کنیم. اول موفقیت در جام ملت‌ها و قهرمانی مهم است و سپس بازی کردن بازیکنان.

چشمی در خصوص بازی‌های دوستانه رقیبان ایران هم اظهار کرد: تفاوت بین بازی‌های دوستانه ما و رقبا کاملا مشخص است اما فدراسیون هم دارد تلاش می‌کند. شرایط ما برای برگزاری بازی‌های دوستانه دشوار است. امیدوارم تلاش‌ها بیشتر شود تا هم بازی‌ها بیشتر شود و هم با تیم‌های قوی‌تری بازی کنیم. حداقل اگر نمی‌توانیم با تیم‌های درجه یک بازی کنیم، با تیم‌های درجه پایین‌تر بازی کنیم تا فیفا دی ها را از دست ندهیم. در کل باید با همین وضعیتی که هست بسازیم. این اردوها قطعا به ما کمک می‌کند که نتیجه بگیریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۴۷۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان