//
کدخبر: ۱۳۴۷۴۵ //

از اینکه نتوانستم هفته قبل به ورزش و مردم بروم ناراحتم

وحید هاشمیان که هفته قبل توسط بهرام شفیع، به برنامه ورزش و مردم دعوت شده بود به علت مسافرت نتوانست در این برنامه شرکت کند. بعد از درگذشت بهرام شفیع، وحید هاشمیان به علت عدم حضور در این برنامه ابراز ناراحتی کرد.

از اینکه نتوانستم هفته قبل به ورزش و مردم بروم ناراحتم
به گزارش فرتاک نیوز،

  وحید هاشمیان در مورد درگذشت بهرام شفیع مجری پیشکسوت ورزشی اظهار داشت:

زنده یاد شفیع هفته گذشته مرا به برنامه ورزش و مردم دعوت کرد، ولی چون در تهران نبودم عذرخواهی کردم، کاش تهران بودم و به دعوت او پاسخ مثبت می‌دادم. از درگذشت بهرام شفیع واقعا شوکه شدم، چون یک مجری توانا و پیشکسوت را از دست دادیم. وی ادامه داد: برای بازماندگان خانواده شفیع شکیبایی آرزو می‌کنم و امیدوارم پیشکسوتان عرصه رسانه‌های ورزشی تندرست و سلامت باشند.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص برگزاری مسابقات پیشکسوتان جام یونس شکوری گفت: خوشحال شدم که در مراسم افتتاحیه فوتبال پیشکسوتان جام شکوری با موسپیدان همبازی شدم و از حضور برخی خبرنگاران قدیمی مثل رضا میرزاییان، جهانگیر کوثری، علی کاوه، قاسم محمدی و ... در ورزشگاه شیرودی لذت بردم.

هاشمیان در پایان گفت: بازی کردن کنار بزرگان فوتبال در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها مثل حسین کلانی، حمید علیدوستی، مهدی مناجاتی، دکتر زادمهر، منصور رشیدی و... برایم افتخار بزرگی بود. امیدوارم نگاه ویژه به پیشکسوتان و مفاخر ورزش کشور تداوم داشته باشد

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۴۷۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان