//
کدخبر: ۱۳۴۴۸۷ //

فابینیو: با نیمکت نشینی کسی پیشرفت نمی کند

هافبک برزیلی تیم لیورپول از روند سازگاری خود با شرایط لیورپول و اوضاع نیمکت نشینی اش اظهار نظر کرد. این برزیلی خوش تکنیک از سبک متفاوت کلوپ متعجب شده است.

فابینیو: با نیمکت نشینی کسی پیشرفت نمی کند
به گزارش فرتاک نیوز،

 هافبک خوش تکنیک برزیلی که تابستان امسال از موناکو به لیورپول با مبلغ گزاف 43.7 میلیون پوند پیوست در مورد شرایط خود در لیورپول گفت در حال تطبیق دادن خود با جو حاکم بر لیگ برتر انگلیس است و سعی می کند از وجود یورگن کلوپ برای بهتر شدن و پیشرفت نهایت استفاده را ببرد. شایان ذکر است فابینیو هنوز در لیگ برتر برای لک لک ها به میدان نرفته است.

فکر می کنم روند تطابق من با لیگ برتر در حال سپری شدن است و تا حدودی به این مهم دست یافته ام. کم کم با سبک بازی تیم کلوپ و نحوه اجرای تاکتیکش در زمین در حال آشنا شدن هستم. رابطه خوبی بین من و دیگر بازیکنان بر قرار است مخصوصا برزیلی های تیم مثل فیرمینیو و آلیسون کمک زیادی به من کرده اند. درست است که هنوز در لیگ برتر به میدان نرفته ام اما همین که در رقابت های دیگر فرصت به من داده شد تا بازی کنم جای امیدواری دارد چون با حضور در بازی ها و حضور در میدان مسابقه زمینه پیشرفت فراهم می شود ولی نیمکت نشینی موجب در جا زدن و عدم پیشرفت می شود. چالش جدیدی را تجربه می کنم چون نوع تاکتیک گواردیولا و سبکش کاملا متفاوت با چیزی است که بر مبنای آن قبلا فوتبال بازی می کرده ام ولی خب این سبک نوین را هم باید به کار بگیرم تا بتوانم در پازل تاکتیکی کلوپ جای بگیرم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۴۴۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان