//
کدخبر: ۹۸۱۷۳ //

نخستین خرید قرمزپوشان مرسی‌ساید؛ با فیرمینو مشورت کردم

باشگاه لیورپول اعلام کرد که با فابینیو، هافبک برزیلی موناکو به توافق رسیده و او را برای فصل آینده جذب کرده است.

نخستین خرید قرمزپوشان مرسی‌ساید؛ با فیرمینو مشورت کردم
به گزارش فرتاک نیوز،

 طبق اعلام یک منبع به سایت ESPN، دو باشگاه بر سر رقمی معادل 50 میلیون یورو توافق کرده‌اند که از این مبلغ 45 میلیون یورو را لیورپولی‌ها نقداً به قهرمان دو فصل پیش لوشامپیونه خواهند پرداخت و 5 میلیون مابقی که پاداش است، بسته به عملکرد این بازیکن برزیلی به این تیم پرداخت خواهد شد.

فابینیو نخستین گزینه لیورپول برای خرید در بازار نقل و انتقالات تابستان امسال بود و قرمزپوشان مرسی‌ساید او را برای پست هافبک دفاعی جذب کرده‌اند. او توافق کرد با قرمزپوشان مرسی‌ساید قراردادی طولانی‌مدت منعقد کند و تا 2023 به آنها متعهد شود. فابینیو تست‌‌های پزشکی‌اش را انجام داده است و روز یکم ژوئن انتقالش به لیورپول رسمی خواهد شد. لیورپول روی این بازیکن 24 ساله به‌عنوان جانشینی مستقیم برای امره جان حساب باز کرده‌ است، بازیکن آلمانی که قراردادش تمام شده است و در آستانه انتقال به یوونتوس قرار دارد.

فابینیو که 4 بار پیراهن تیم ملی برزیل را پوشیده، امسال جزو ملی‌پوشان این کشور نیست و به جام جهانی نمی‌رود. او که در 5 فصل گذشته 232 بازی برای موناکو انجام داد و 31 گل زد، سال گذشته با عملکرد خوبی که در خط میانی‌اش ارائه کرد، سهم بسزایی در قهرمانی سفید و قرمزپوشان مونت‌کارلو در لیگ یک فرانسه داشت.

فابینیو در نخستین مصاحبه‌اش به‌عنوان بازیکن لیورپول به سایت این باشگاه گفت: «من واقعا از این جابه‌جایی هیجان‌زده‌ام. این اتفاقی بود که من همیشه دوست داشتم رخ دهد. لیورپول تیم بزرگی است. زیرساخت‌های این تیم به نظر من استثنایی است. یک تیم فوتبال در این سطح و جایگاه به سراغ من آمده بود، پس لازم نبود درباره این پیشنهاد آنقدرها فکر کنم. من سعی خواهم کرد که در این تیم تاریخ خودم را بسازم. امیدوارم که بتوانم با لیورپول جام‌‌‌های زیادی ببرم. سعی می‌کنم که در این تیم رشد کنم و سطح عملکردم را ارتقا دهم و به بخشی از تاریخ این باشگاه تبدیل شوم.»

فابینیو در ادامه فاش کرد که هموطنش در لیورپول، فیرمینو به او برای پیوستن به این تیم مشورت داده است. او گفت: «من و فیرمینو کمی درباره اوضاع لیورپول، زیرساخت‌های باشگاه، شرایط زندگی در این شهر و کادر فنی تیم و شیوه کاری آنها صحبت کردیم و اینطور بود که من از طریق فیرمینو توانستم شناخت بهتری نسبت به لیورپول پیدا کنم. کمک‌های او باعث می‌شود که من راحت‌تر به شرایط جدیدم عادت کنم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۸۱۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان