//
کدخبر: ۱۳۴۴۵۸ //

رمز موفقیت سرمربی پرسپولیس مشخص شد

زادمهر در مورد نقش برانکو در نتایج پرسپولیس گفت: آنچه که باعث شد برانکو موفق باشد، بیش از هر چیزی فراهم کردن آرامش تیمی است.

 رمز موفقیت سرمربی پرسپولیس مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمدرضا زادمهر در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال پرسپولیس اظهارداشت: شرایط پرسپولیس را جدول لیگ نشان می‌دهد. این تیم در لیگ هجدهم خوب نتیجه گرفته و از طرفی یک قدم مانده تا به فینال لیگ قهرمانان برسد. در کل پرسپولیس در این فصل شرایط بسیار خوبی دارد.

وی در رابطه با بازی برگشت پرسپولیس مقابل السد گفت: پرسپولیس در تهران بازی مهم و حساسی مقابل السد دارد. البته پرسپولیس ۹۰ درصد کار انجام داده و ان‌شاءالله با همان روش و سیستم بازی رفت، در این دیدار به میدان رفته و به فینال برسد.

زادمهر در رابطه با مشکلاتی که پیش از آغاز لیگ هجدهم دامن‌گیر این تیم شد گفت: شاید این تهدید‌ها و مشکلات برای پرسپولیس یک فرصت ایجاد کرد. فرصتی که باعث شد حلقه اتحاد بازیکنان بیشتر از فصول قبل شود. شخصیتی مثل برانکو که هم روانشناس و هم جامعه‌شناس است به تیم خیلی کمک کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: فداکاری، ازخودگذشتگی و فکورانه بازی کردن در تیم پرسپولیس خیلی خوب جواب داده است. حتی بازیکنان ذخیره‌ای که به بازی آمدند، آن‌قدر خوب بازی کردند که جای خالی بزرگان تیم را پر کردند. در واقع فوتبال ورزش ستاره‌ها نیست. ستاره‌ها می‌توانند به تیم کمک کنند، اما شرط اول این است که خود تیم ستاره باشد.

وی در مورد نقش برانکو در نتایج پرسپولیس گفت: آنچه که باعث شد برانکو موفق باشد، بیش از هر چیزی فراهم کردن آرامش تیمی است. او همیشه باخت تیم را به گردن گرفته است و هیچ‌وقت گردن داور، بازیکن و... نینداخته است. برانکو این تفکر را در تیم القا کرده است که همه اعضای تیم چه در برد‌ها و چه در باخت‌ها شریک هستند. او ادب، احترام و اعتماد بازیکن را زیاد کرده است و این راز موفقیت برانکو در پرسپولیس است.

زادمهر در خصوص دعوت از تنها دو بازیکن پرسپولیس به تیم ملی خاطرنشان کرد: مردم خودشان قضاوت می‌کنند. در لیست تیم ملی ما خیلی از بازیکنان خوب غایب هستند. مردم هم این لجاجت سرمربی تیم ملی با برانکو را می‌دانند، اما به نظر سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارند. اتفاقاً دعوت نکردن از بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی، انگیزه آنها را بیشتر کرده و باعث می‌شود بازیکنان این تیم بیشتر خودشان را نشان دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۴۴۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان