//
کدخبر: ۱۲۹۲۰۵ //

دود درگیری ” کی روش ” با برانکو نباید در چشم این بازیکنان برود

علی پروین معتقد است کارلوس کی‌روش باید سیدجلال حسینی و چند بازیکن دیگر از پرسپولیس را به تیم ملی دعوت کند.

دود درگیری ” کی روش ” با برانکو نباید در چشم این بازیکنان برود
به گزارش فرتاک نیوز،

شب گذشته در حاشیه هیئت عزاداری علی پروین ، اسطوره باشگاه پرسپولیس گفتگویی کوتاه انجام داد. او در ابتدای صحبت هایش با تبریک پیروزی پرسپولیس مقابل الدحیل گفت:

    به نظر من آقای کی‌روش باید به باشگاه های دیگر به چشم خریداری نگاه کند اگر مشکلی با آقای برانکو دارد نباید دودش در چشم بچه ها برود الان به نظر من سید جلال خیلی آماده است، شجاع خلیل زاده خیلی آماده است، آقای انصاری واقعا آماده است، کمال واقعا آماده است، علیپور حتما باید دعوت شود.

علی پروین بار دیگر تاکید کرد:

    به نظر من دود درگیری با آقای برانکو نباید در چشم این بازیکنان برود. بازیکنی که الان در فوتبال بازی می‌کند عشقش رسیدن به پیراهن تیم ملی است و زمانی که به تیم ملی برود، تجربه اش ۲ برابر می‌شود و بیشتر تجربه پیدا می‌کند. بازهم میگویم آقای کی‌روش باید نگاه خریداری به همه تیم ها کند؛ سپاهان، پدیده و… . پدیده الان ۵ برد پیاپی کسب کرده است.

علی پروین درباره عملکرد کاپیتان تیم پرسپولیس هم اظهار داشت:

    سیدجلال خیلی آماده است، خیلی سرحال است، هم سن و سال سیدجلال را هم در تیم ملی داریم. الان که آماده است و به خوبی در تیم کار میکند باید به تیم ملی دعوت شود. پرسپولیس در ۶ بازی لیگ ۲ گل خورده، معلوم است دفاع این ها خیلی خوب کار می‌کند، همان کاری که کی‌روش می‌خواهد را انجام می‌دهند. ما هم همین را میگفتیم؛ اول گل نخوریم بعداً گل می‌زنیم. الان هم تیم برانکو در کل مسابقات چند گل می‌خورد؟ بهترین دفاع را دارد!

اسطوره فوتبال ایران در پایان افزود:

    کسی که آقای گل لیگ می‌شود، باید به تیم ملی برود یا وقتی کمال در وسط زمین مثل شیر می‌جنگد یا آقای علیپور آن جلو زحمت می‌کشد برای این است که به تیم ملی برسد. اگر قرار است جزو تیم ملی نباشد انگیزه اش کم می‌شود و افت می‌کند و فوتبالش را از دست می‌دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۲۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان