//
کدخبر: ۱۳۳۸۸۱ //

انتقاد پیشکسوت استقلال از تصمیمی که شفر گرفت

روشن درباره تحلیل بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان گفت: متوجه تفکرات شفر در انجام تعویض‌هایش نشدم و نمی‌دانم چرا دست به این جا‌به‌جایی‌ها زد. اگر بخواهم کلی بگویم نیمکت ذخیره‌های استقلال اصلا آرامش نداشت و این استرس و عدم آرامش به بازیکنان داخل زمین هم کشیده شد.

 انتقاد پیشکسوت استقلال از تصمیمی که شفر گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن روشن درباره بازی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی خوبی بود و با آنکه بار فنی قابل توجهی برای دو تیم نداشت اما ۳ امتیاز بازی کسب شد و استقلال دست پر خوزستان را ترک کرد.

وی افزود: البته متوجه تفکرات شفر در انجام تعویض‌هایش نشدم و نمی‌دانم چرا دست به این جا‌به‌جایی‌ها زد. اگر بخواهم کلی بگویم نیمکت ذخیره‌های استقلال اصلا آرامش نداشت و این استرس و عدم آرامش به بازیکنان داخل زمین هم کشیده شد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه تصریح کرد: در ابتدا سرپرست تیم و خود سرمربی باید آرامش داشته باشند تا بازیکنان بتوانند تاکتیک‌ها را در زمین پیاده کنند. اگر هر اتفاقی در جریان بازی می‌افتد و یک باشگاه به نحوه قضاوت داور اعتراض دارد بهتر است سرپرست تیم جلو بیاید و باعتراض کند نه اینکه همه تیم از نیمکت بلند شوند و به وسط زمین بیایند. در استقلال عدم هماهنگی بین کادر فنی و سرپرست تیم وجود دارد و هرکسی برای خودش تصمیم می‌گیرد.

روشن در مورد وضعیت شفر در استقلال گفت: کمیته فنی بسیار خوبی در استقلال تشکیل شده و این پیشکسوتان می‌توانند به استقلال کمک کنند، اما متاسفانه این افراد هیچ نقشی در آوردن شفر به ایران نداشتند و بر این اساس هم این مربی حرف‌های کمیته فنی را قبول نمی‌کند و کار خودش را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: سرمربی تیم باید با نظر کمیته فنی انتخاب شود تا بتواند از او گزارش عملکرد دریافت کند. سرمربی باید پاسخگو باشد تا شفاف‌سازی صورت گیرد. من به عنوان یک استقلالی و هواداران باید بدانیم که شفر چه می‌کند و چه برنامه‌ای برای آینده استقلال دارد، کدام بازیکن را می‌خواهد و کدام را نمی‌خواهد.

پیشکسوت فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: اگر شرایط استقلال به همین شکل ادامه یابد، اختلافات زیاد می‌شود و آرامش به طور کامل از تیم دور و مشکلات تیم بیشتر خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۸۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان