//
کدخبر: ۱۳۳۶۷۲ //
شکست طلسم استادیوم جم

پارس ۱- ماشین۲؛ مهاجری همچنان روی دور موفقیت

رضا مهاجری بار دیگر مقابل پارس جنوبی به برتری دست یافت تا به همراه تیمش در جمع هشت تیم برتر جام حذفی حضور یابد.

پارس 1- ماشین2؛ مهاجری همچنان روی دور موفقیت
به گزارش فرتاک نیوز،

پارس جنوبی جم از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی در خانه میزبان ماشین سازی تبریز بود و انتظار می‌رفت در استادیومی که در این فصل شکستی را نپذیرفته بود موفق شود ماشین سازی را با شکست بدرقه کند اما در نهایت در وقت‌های اضافه شکست خوردند.

لحظات حساس بازی پارس جنوبی جم و ماشین سازی تبریز را در همین صفحه بخوانید:

تاریخ: 14/7/97 ، ساعت: 17:15

استادیوم: تختی شهر جم

داور: کوپال ناظمی

کمک‌ها: محمد عطایی - مهدی سیفی - امیر عرب براقی

ناظر: بهرام مهرپیما

ترکیب پارس جنوبی جم:

احمد گوهری، مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی، شهرام گودرزی، محمد ستاری، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، امیر میربزرگی (70- سعید محمدی‌فر)، ابراهیم صالحی (45- روح‌الله سیف اللهی)، عماد میرجوان (82- محسن بنگر) و مجید علیاری

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب ماشین سازی:

فرناندو دخسوس، محمد‌کنعانی‌زادگان، رضاخالقی‌فر (86- عرفان افراز)، سیداحمدموسوی، فریدبهزادی‌کریمی، سیداحمدمهدی‌زاده (43- مصطفی سالاری)، محسن‌یوسفی (78- سعید بهری)، توحیدغلامی (110- محمد خرم الحسینی)، مسیح‌زاهدی، عزیز معبودی و احمدرضا زنده‌روح

سرمربی: محمدرضا مهاجری

کارت زرد:

57- امیر میربزرگی

73- فرید کریمی

76- مسیح زاهدی

دقایق حساس:

45- تیم پارس جنوبی جم در انتهای نیمه صاحب یک ضربه ایستگاهی از جناح راست زمین شد و طی آن میربزرگی پاس کوتاهی را برای ستاری ارسال کرد و شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

47- شوت پای چپ رضا خالقی فر از بالای دروازه به بیرون رفت.

53- سیف اللهی سانتری را به محوطه جریمه انجام داد که ضربه سر میرجوان به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

56- ضربه رو پا و زیبای پورامینی را دخسوس با واکنشی دور کرد.

83- شوت محکم شهرام گودرزی از محوطه شش قدم به شکل خطرناکی از بالای دروازه بیرون رفت.

89- شوت رو پای بهری به شکل خطرناکی از بالای دروازه گوهری به بیرون رفت.

شرح گل:

دقیقه 60- ماشین سازی از سمت چپ زمین مسابقه صاحب موقعیت شد و به همین واسطه محسن یوسفی سانتری را به داخل محوطه جریمه کرد و سیداخمد موسوی با یک والی زیبا گل اول را برای این تیم تبریزی به ثمر رساند.

دقیقه 91- پارسی‌ها در میانه زمین صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و نقی زاده آن را به داخل محوطه جریمه ارسال و نورمحمدی با پشت سر دروازه دخسوس را در دقایق آخر باز کرد.

دقیقه 115- محسن بنگر در یک سوم دفاعی تیمش دچار اشتباهی شد و به همین واسطه موقعیتی برای ماشین سازی به دست آمد و خرم الحسینی بازیکن تعویضی این تیم تبریزی با استفاده از شلوغی در محوطه جریمه دومین گل را وارد دروزاه گوهری کرد.

شرح بازی:

نیمه اول این دیدار با یک بازی مدیریت شده و بدون شکل گرفتن موقعیت جالب توجهی روی دروازه دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در نیمه دوم اما ماشین سازی به دنبال سود بردن از فضای خالی در ضدحملات بود که در یکی از این حملات توانست با ضربه سیداحمد موسوی از حریف پیش بیفتد. بعد از این گل اما پارس جنوبی خیمه سنگین خود روی دروازه ماشین سازی را شکل داد که با عملکرد مناسب ساختار دفاعی این حملات راه به جایی نمی‌برد. در نهایت این حامد نورمحمدی بود که در دقایق پایانی توانست از اشتباه فرناندوس دخسوس بهترین سود را برده و تیمش را به گل تساوی برساند.

بازی در وقت اضافه اول نیز با احتیاط دو تیم همراه شد تا همه چیز برای پیش بینی رسیدن بازی به ضربات پنالتی همراه باشد. با این حال در وقت اضافه دوم رضا مهاجری بار دیگر موفق شد با سود بردن از اشتباه خط دفاعی و ضربه تمام کننده خرم الحسینی به گل دوم و پیروزی بخش خود دست یابند و با یک پیروزی ارزشمند و جواز صعود جم را ترک کردند.

اتفاق ویژه:

پارس جنوبی جم در شرایطی که در این فصل نتایج موفقی در استادیوم خانگی خود کسب کرده بود، در بازی امشب مقابل ماشین سازی تسلیم شد. استادیومی که آنها پیش از این برابر تیم‌های قدرتمند پدیده، سپاهان و استقلال به نتیجه دست یافته بودند و به نظر می‌رسید اینبار هم کار سختی برابر ماشین سازی نداشته باشند.

ماشین سازی در دومین بازی پیاپی مقابل پارس جنوبی به برتری دست یافت. آنها پیش از این در لیگ برتر این فصل پارس را در تبریز شکست داده بودند و علیرغم وعده بازیکنان پارس جنوبی برای جبران آن در جام حذفی، بار دیگر مقابل این تیم تسلیم شدند.

بازیکن برتر:

مدافع راست ماشین سازی در این بازی توانست تیمش را به خودباوری پیروزی برساند. آنها که زیر فشار زیاد حملات حریف قرار داشتند در ابتدای نیمه دوم توانستند روی ضربه سیداحمد موسوی به برتری دست یابند و در ادامه نیز بیشتر حملات و ضدحملات خود را از این سمت برنامه ریزی کنند. مدافع شماره 2 ماشین سازی در فاز دفاعی نیز بارها حریف را مهار کرد تا شاگردان تارتار در این جناح موفق نشوند ضربه ای به نماینده تبریز وارد کنند. محسن یوسفی نیز دیگر بازیکن برتر ماشین سازی در این بازی بود. این بازیکن باتجربه با یک پاس گل و شکل دادن ضدحملات خطرناک روی دروازه پارس جنوبی یک روز موفق را در جم پشت سر گذاشت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۶۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان