//
کدخبر: ۱۳۳۶۰۸ //

شوخی زشت کی روش با برانکو و احمد نورالهی

کارلوس کی روش در اردوی پائیزی خود ستاره ای جدید از پرسپولیسی ها را به خدمت گرفته است که در گذشته هرگز به او اعتقادی نداشت.

شوخی زشت کی روش با برانکو و احمد نورالهی
به گزارش فرتاک نیوز،

حضور احمد نورالهی از نگاه بسیاری از کارشناسان داخلی فوتبال ایران استحقاق حضور در تیم ملی را داشت و این آغاز یک اتفاق خوب برای اوست که بالاخره توانسته است در اردوی کی روش سخت گیر حضور پیدا کند؛ اما ماجرا اینگونه ساده که به نظر می رسد نبوده و نیست!

-984337

قطعا همگی بر این باوریم که این روزها، روزهای اوج احمد نورالهی در پرسپولیس نیست! چرا که هافبک متعصب سرخ ها روزهای بسیار موفق تری را  پشت سر گذاشته است که در گذشته نیز به عنوان یکی از ستاره های نوظهور لیگ از او یاد می شد؛ این مسائل دال بر این نیست که نورالهی بی کیفیت و ناآماده است، خیر! اما او آن ستاره کلیدی و با کیفیت سابق هم نیست.

دعوت کی روش از او در این روزها خیلی عجیب است! شاید یک شوآف برای آنکه نشان دهد مسائل شخصی را دخیل در کار نمی کند، اما واقعیت اینگونه است که کی روش از این احمد نورالهی تنها برای پایان دادن به جنگ های روانی در مقطع کنونی استفاده کرده تا دیگر حواشی در اردوی او نباشد.

خیلی نمی توان به کی روش خوشبین بود! انتخاب های او چندان منطقی را به دنبال ندارد، کمی گفتن این ماجرا عجیب است اما باید از همین حالا انتظار آن را داشت که در اردوی بعدی تیم ملی نورالهی حضور نداشته باشد! چرا که باورش سخت است آرامش این روزهای اردوی تیم ملی واقعی و با ثبات باشد! کی روش در گذشته هم ثابت کرده است لجوج تر و غیر قابل پیشبینی تر از این حرف هاست؛ بازی دادن افکار و احساسات احمد نورالهی و برانکو ایوانکوویچ زشت ترین توهینی است که اگر کی روش با عدم دعوت این بازیکن در اردوهای بعدی صورت دهد، مرتکب شده است!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۶۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان